Recensie Isabela Garcia, Wilrijk 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vorige week langsgeweest bij deze vriendelijke dame met een enorme boezem.
Eerst samen koffie gedronken daarna wasje en dan samen van elkaar genoten.
Wat een prachtig lichaam heeft deze vrouw met een wel erg mooie boezem.
Heerlijke mega borsten!
Haar lekker gebeft en laten klaarkomen ze begon er van te zweten .Daarna misionaris en op de zij langs achteren waarbij ik haar tieten kon vasthouden .
Mocht haar stevig neuken een 15 minuten in deze stand .
Daarna tussen haar tieten geneukt.
Om daarna pijpent en trekkend me mijn lading die ik een hele week had opgespaart te lossen op haar weelderige boezem.
Wat een grote lading witte melk op haar grote bruine tieten.
Heerlijk om te zien
Topvrouw en super lief
Op haar advertentie staat pijpen met condoom is dat zo of kan het ook zonder ?
 
Al meerdere keren bij deze zuid-Amerikaanse furie geweest en kan bevestigen wat de meesten hier vertellen. Ik wou graag mijn allereerste recensie aan haar wijden.

In enkele seconden sta je zo geil als iets. Met haar heerlijke dikke tieten kijkt ze uitdagend en glimlachend naar je. Ze trekt je penis hard en mept hem op en tussen haar dikke tieten. Pijpen doet ze uitstekend, jammer genoeg inderdaad enkel met condoom. Maar dat moet je respecteren. Haar hygiëne is uitstekend.

Elke keer eindig ik mijn bezoekje met een heerlijke lading zaad over haar dikke tieten. Ze vraagt er zelf elke keer naar. Ongelofelijk genieten om haar te zien smeken om die ballen leeg te schieten over haar borsten. Echt onweerstaanbaar.

Heb haar ook een keer gevraagd om mij anaal te vingeren en mijn prostaat te masseren. Dat vond ze geen enkel probleem. Ze stelde zelfs voor om met een dildo te spelen. Dat was nieuw voor me dus niet echt een al te groot succes. Denk niet dat mijn anus daarvoor gemaakt is. Maar dat vingeren ging goed met een handschoen aan.
Ik zie dat je 5 sterren geeft voor zoenen , hoewel anderen nooit het maximum geven. Was ze meer ontvankelijk voor het kussen in jouw geval ? Ik stel de vraag omdat ik zoenen één van de lekkerdere activiteiten vind.
 
Ik zie dat je 5 sterren geeft voor zoenen , hoewel anderen nooit het maximum geven. Was ze meer ontvankelijk voor het kussen in jouw geval ? Ik stel de vraag omdat ik zoenen één van de lekkerdere activiteiten vind.
Lees je berichtje nu pas. Misschien heb je het zelf al ondervonden. Zoenen doet ze goed, voelt niet als een verplicht nummertje, als de klik er is smijt ze zich volledig.
 
Lees je berichtje nu pas. Misschien heb je het zelf al ondervonden. Zoenen doet ze goed, voelt niet als een verplicht nummertje, als de klik er is smijt ze zich volledig.
Bedankt voor de reactie. Ben een paar keer geweest (3 ) en ze wordt elke keer meer ontspannen met mij. Het zoenen op de mond is meer en meer passioneel , maar ik heb nog niet geprobeerd om wat tong te gebruiken omdat ik geen misbruik van de situatie wil maken. Ik wil niet dat ze zich dan terugtrekt omdat ik een grens zou hebben overschreden.
 
Bedankt voor de reactie. Ben een paar keer geweest (3 ) en ze wordt elke keer meer ontspannen met mij. Het zoenen op de mond is meer en meer passioneel , maar ik heb nog niet geprobeerd om wat tong te gebruiken omdat ik geen misbruik van de situatie wil maken. Ik wil niet dat ze zich dan terugtrekt omdat ik een grens zou hebben overschreden.
Zoenen doet ze tongen niet , ben er vorige week nog geweest , kreeg eerst een tasje koffie en dan lekker ……
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-garcia-grote-natuurlijke-borsten.html
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heb onlangs deze dame van mijn wenslijstje kunnen schrappen. Ervaring was in lijn met wat er hier al geschreven is. Superlieve dame met weelderige latina rondingen. En uiteraard die fantastische tieten, had gerust het hele uur kunnen vullen met ermee te spelen, met of zonder olie. Pijpt enkel met condoom, maar doet dat lekker. Laat zich graag beffen. Ook even boobjob gedaan. Daarna zalig neuken in verschillende standjes. Tevreden buitengewandeld. Gewoon een aanrader voor borstenliefhebbers.
 
Ik denk dat deze dame geen massage doet ? ben er eens eenmaal geweest heb toen geen massage gekregen . Trouwens de daad word gedaan niet in de slaapkamer maar op een soort zetel in de ruimte waar ze zit in de dag (soort studio)
Ze doet weldegelijk massage, erg aangenaam. Geen echte B2B maar wel goede ontspannende massage.
 
Ik ben vrijdag langsgeweest voor, je kan het al raden, een fantastische middagsessie. Ze had fameus haar best gedaan qua kledij (heerlijk setje bh/string met doorkijkhemdje erover) en bon, mij rap gedoucht en eraan begonnen. Eerst haar lang en breed onderzocht, gezoend (geen tong), gebeft, ook kontje mooi bekeken, nadien heel lang gepijpt en zij mij finaal afgereden. Blijft toppertje.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-garcia-grote-natuurlijke-borsten.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vriendelijke dame die ontvangt in een studio. Douchen kan vòòr en na.
Ze heeft een geweldige boezem, dikke tieten om te masseren en grote, stijve tepels om op te zuigen. Een goede pijpbeurt gekregen, wel jammer dat ze dat enkel met condoom doet. Zou voor mij het verschil tussen goed en zeer goed zijn.
Haar daarna in drie standjes geneukt. Eerst zij op mij, zuigend op haar tepels, dan doggy met zicht op haar stevige kont, stevig tegen die warme billen stotend, om in missio zalig klaar te komen.
Nog een massage gekregen, die best ok was. Na het douchen bij een koffie en enkele koekjes nog een praatje gemaakt.
 
Nog is gepasseerd. Ze had zich omgekleed zoals ik gevraagd had (hakken, mooie broek, string, ...). En bon, samen iets gedronken en nadien zelfde vibe als altijd: heerlijk gepijpt, haar lang en graag gebeft en nadien in drie posities geneukt om uiteindelijk te komen terwijl zij mij aan het afrijden was.

Behandel haar met respect en je krijgt zoveel terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-garcia-grote-natuurlijke-borsten.html
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik hou normaal van skinny maar gezien de goede recenties wou ik toch eens kijken wat een date met Isabella ging zijn.
Het meeste is positief. Ze is grappig, correct en uur vol gemaakt (behalve op 1 puntje, zie later) en luistert en observeert naar wat je graag hebt.
Je ziet dat ze gewend is haar 2 grote troeven uit te spelen (ze hebben zelfs een naam) en als je als man geilt op grote borsten dan ben je bij haar zeker aan het goede adres (grapje hier voor hen die de eerste keer gaan, die zullen het wel begrijpen achteraf).
Ik had wel geen GFE met haar. Ik denk dat de taal hierbij meespeelde. Ze spreekt wel Nederlands, maar verre van vloeiend. Haar Engels is zelfs minder dan haar Nederlands, vertelde ze me. Als je haar moedertaal kunt spreken (Spaans?) dan denk ik dat het veel leuker kan zijn.
Ik zag dat ze me in de gaten hield om te polsen wat ik lekker vond. Dat is een plus.
Alles is met condoom dus veilig en dat is voor mij ook een grote plus.
Het enige dat me echt stoorde was dat ze de eerste 10 minuten (zelfs toen we al neerlagen) toch nog naar de smartphone greep om te reageren. Voor die prijs verwacht ik een uur onverdeelde aandacht. Ze excuseerde zich daarna daar wel voor, maar het zorgde voor een valse start.
Voor de rest, prima voor borstenliefhebbers en wat molliger.
 
Ik hou normaal van skinny maar gezien de goede recenties wou ik toch eens kijken wat een date met Isabella ging zijn.
Het meeste is positief. Ze is grappig, correct en uur vol gemaakt (behalve op 1 puntje, zie later) en luistert en observeert naar wat je graag hebt.
Je ziet dat ze gewend is haar 2 grote troeven uit te spelen (ze hebben zelfs een naam) en als je als man geilt op grote borsten dan ben je bij haar zeker aan het goede adres (grapje hier voor hen die de eerste keer gaan, die zullen het wel begrijpen achteraf).
Ik had wel geen GFE met haar. Ik denk dat de taal hierbij meespeelde. Ze spreekt wel Nederlands, maar verre van vloeiend. Haar Engels is zelfs minder dan haar Nederlands, vertelde ze me. Als je haar moedertaal kunt spreken (Spaans?) dan denk ik dat het veel leuker kan zijn.
Ik zag dat ze me in de gaten hield om te polsen wat ik lekker vond. Dat is een plus.
Alles is met condoom dus veilig en dat is voor mij ook een grote plus.
Het enige dat me echt stoorde was dat ze de eerste 10 minuten (zelfs toen we al neerlagen) toch nog naar de smartphone greep om te reageren. Voor die prijs verwacht ik een uur onverdeelde aandacht. Ze excuseerde zich daarna daar wel voor, maar het zorgde voor een valse start.
Voor de rest, prima voor borstenliefhebbers en wat molliger.
Vriendelijk maar te passief naar mijn mening. Ze heeft sterk de neiging om haar lichaam het werk te laten doen zonder zelf veel initiatief te nemen. Verwacht wel dat je haar eindeloos zou beffen. Sommige dames wekken soms de indruk dat ze verwachten dat een betalende klant hen verwent in plaats van andersom. Heb ik niks op tegen als het fifty-fifty is , maar 80-20 van mijn kant is te eenzijdig.
 
Vriendelijk maar te passief naar mijn mening. Ze heeft sterk de neiging om haar lichaam het werk te laten doen zonder zelf veel initiatief te nemen. Verwacht wel dat je haar eindeloos zou beffen. Sommige dames wekken soms de indruk dat ze verwachten dat een betalende klant hen verwent in plaats van andersom. Heb ik niks op tegen als het fifty-fifty is , maar 80-20 van mijn kant is te eenzijdig.
Ik vermoed dat borstenmannen al snel geilen op die grote borsten en omdat ze die handig (ook letterlijk) uitspeelt moet ze waarschijnlijk daarom dikwijls niet veel initiatief nemen bij borstenliefhebbers? Ik ben daar minder gevoelig voor door maar ze deed wel gewillig wat ik vroeg (uiteraard alles veilig). Ik kan je wel volgen wat passiviteit betreft (ik nam vooral het initiatief dus minder van gemerkt), maar ik had niet de indruk dat ze verwachtte dat ik haar verwende.
Algemeen: ik lees nog dikwijls van klanten die dvp's bijna eindeloos verwennen en dat graag doen en dan schep je natuurlijk een verwachtingspatroon bij die dames.
 
Terug
Bovenaan Onderaan