Recensie Isabela Garcia, Wilrijk 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

El dude

Wandelaar
35
16/09/22
41
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-garcia-zoet-en-verslavend-zoals-honing-en-chocolade.html
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De dame recent nog eens bezocht. Ik ben uiteraard beetje vooringenomen, ik ken ze nu reeds 8 jaar, ook privé ondertussen (heb ze een tijdje voor mij werken gehad als poetsdame), en dat wil uiteraard ook zeggen dat je van elkaar beetje weet wat je graag hebt en wat niet. Zoals steeds tussen ons wacht ze me op in lingerie voor een afspraakje van 45min... (€100). Ze ontvangt (nu al wel enkele jaren) in een appartementje aan Wilrijk centrum. Alles is relatief discreet, parkeren gaat vlot. Ze heeft een bepaalde fysiek die op foto wel duidelijk is, maar in het echt me elke keer weer achterover doet vallen: prachtige tieten, stevige poep, zandlopermodelletje tussen heupen en schouders... En er hangt wat vlees aan, wat ik alvast heerlijk vindt. Proporties kloppen gewoon bij haar. Mijn vast menu bij haar is (na een korte douche) wat masseren, pijpen (mc, zonder gaat ze niet doen) en neuken in twee a drie standjes (meestal Doggy & Cowgirl). Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad bij haar. Ik zou zeggen, bezoek haar, wees vriendelijk, en je gaat veel terugkrijgen.
Grootste barrière is de taal, maar gebruik Google Translate indien je geen Spaans kan.
 
De dame recent nog eens bezocht. Ik ben uiteraard beetje vooringenomen, ik ken ze nu reeds 8 jaar, ook privé ondertussen (heb ze een tijdje voor mij werken gehad als poetsdame), en dat wil uiteraard ook zeggen dat je van elkaar beetje weet wat je graag hebt en wat niet. Zoals steeds tussen ons wacht ze me op in lingerie voor een afspraakje van 45min... (€100). Ze ontvangt (nu al wel enkele jaren) in een appartementje aan Wilrijk centrum. Alles is relatief discreet, parkeren gaat vlot. Ze heeft een bepaalde fysiek die op foto wel duidelijk is, maar in het echt me elke keer weer achterover doet vallen: prachtige tieten, stevige poep, zandlopermodelletje tussen heupen en schouders... En er hangt wat vlees aan, wat ik alvast heerlijk vindt. Proporties kloppen gewoon bij haar. Mijn vast menu bij haar is (na een korte douche) wat masseren, pijpen (mc, zonder gaat ze niet doen) en neuken in twee a drie standjes (meestal Doggy & Cowgirl). Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad bij haar. Ik zou zeggen, bezoek haar, wees vriendelijk, en je gaat veel terugkrijgen.
Grootste barrière is de taal, maar gebruik Google Translate indien je geen Spaans kan.
Er hangt wat vlees aan (tussen de lipjes beneden ) of ergens anders ?
 
De dame recent nog eens bezocht. Ik ben uiteraard beetje vooringenomen, ik ken ze nu reeds 8 jaar, ook privé ondertussen (heb ze een tijdje voor mij werken gehad als poetsdame), en dat wil uiteraard ook zeggen dat je van elkaar beetje weet wat je graag hebt en wat niet. Zoals steeds tussen ons wacht ze me op in lingerie voor een afspraakje van 45min... (€100). Ze ontvangt (nu al wel enkele jaren) in een appartementje aan Wilrijk centrum. Alles is relatief discreet, parkeren gaat vlot. Ze heeft een bepaalde fysiek die op foto wel duidelijk is, maar in het echt me elke keer weer achterover doet vallen: prachtige tieten, stevige poep, zandlopermodelletje tussen heupen en schouders... En er hangt wat vlees aan, wat ik alvast heerlijk vindt. Proporties kloppen gewoon bij haar. Mijn vast menu bij haar is (na een korte douche) wat masseren, pijpen (mc, zonder gaat ze niet doen) en neuken in twee a drie standjes (meestal Doggy & Cowgirl). Ik heb nog nooit een slechte ervaring gehad bij haar. Ik zou zeggen, bezoek haar, wees vriendelijk, en je gaat veel terugkrijgen.
Grootste barrière is de taal, maar gebruik Google Translate indien je geen Spaans kan.
In je recensie spreek je over prostaatmassage. Is dat iets wat ze doet? Wat is je ervaring?
 
Dat doet ze idd, maar was mijn eerste keer en eerlijk gezegd, not my cup of tea. Kan uiteraard dat ze dat niet goed deed, maar in elk geval, niet 100% mijn ding (zeker bij momenten aangenaam, maar in z'n geheel niet echt spek voor mijn bek...).
 
Ik ben ondertussen ook al een aantal keer langs geweest in de laatste jaren bij deze dame, dan wel altijd voor uurtarief voor 150 en 2x klaarkomen. Het is jammer dat ze geen pzc doet, voor de rest valt er dan eigenlijk ook niks te klagen. Eens met eldude, ze heeft werkelijk prachtige, volle borsten. En ondanks dat ze van een flink formaat zijn (E, bijna F denk ik) en Isabella ook geen begin 20 meer is, zijn ze nog heerlijk stevig. Je mag er ook alles mee doen, ze zet ze graag in de olie voor je. Je kunt ze een klein beetje vergelijken met de borsten van Maserati XXX uit haar eerste films. Soortgelijke vorm en ook tepels, daarna werden die van Maserati echter al gauw nog een paar formaten groter.

Bij mijn laatste bezoek vorig jaar zag ik wel dat ze er niet slanker op wordt, ze heeft een stevig onderstel maar ik zou haar zeker niet mollig of dik noemen. Haar buik is gelukkig redelijk strak, ze heeft ook wel een gaaf huidje. Ik ga binnenkort gauw weer langs, als echte borstenman zou je haar sowieso een keer geprobeerd moeten hebben.
 
Vorige week ook eens Isabella in Wilryk bezocht. Toch echt een toppertje. Ze is begin de 30 iets van een 33 schat ik. Ze is super vriendelijk en behulpzaam. In bed is Isabella een tijger. En wat een heerlijke boezem. Een E of F boezem schat ik. Ze is nu Nederlandse les aan het volgen en dat werpt wel resultaten af.
Moest het alleen voor die boezem zijn, dan zijn er nog veel ander dames waar ik kan gaan maar Isabella was die avond super super vriendelijk, vond ik. We hebben na de sex gewoon nog een tasje thee samen gedronken. Maak dat nu mee!
Ze werkt echt in het centrum van Wilryk. Er zijn geen parkeer-problemen in die buurt. Zelfs gratis.
 
Vorige week ook eens Isabella in Wilryk bezocht. Toch echt een toppertje. Ze is begin de 30 iets van een 33 schat ik. Ze is super vriendelijk en behulpzaam. In bed is Isabella een tijger. En wat een heerlijke boezem. Een E of F boezem schat ik. Ze is nu Nederlandse les aan het volgen en dat werpt wel resultaten af.
Moest het alleen voor die boezem zijn, dan zijn er nog veel ander dames waar ik kan gaan maar Isabella was die avond super super vriendelijk, vond ik. We hebben na de sex gewoon nog een tasje thee samen gedronken. Maak dat nu mee!
Ze werkt echt in het centrum van Wilryk. Er zijn geen parkeer-problemen in die buurt. Zelfs gratis.
doet ze aan tongzoenen ?
 
Ik ben enkele dagen geleden ook nog is gepasseerd. Zalig momentje weeral. Ze had een string aangedaan en een strak t-shirt erover, zonder BH, waardoor je haar tieten subtiel zag. Eerst haar kunnen uitkleden en compleet onder handen genomen (kussen, likken, ...). Heb haar lange tijd heerlijk kunnen beffen en nadien jasje erover en heeft ze mij afgezogen. Dan hebben we geneukt, eerst missionaris, nadien zij op mij, op bepaald moment is ze op haar hurken gaan zitten en heeft ze me zo klaargeneukt alsof ze op een surfplank zat. Zalig.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ben er vorige week eens langsgegaan , heb ze al langer in het oog.


Had echt nog eens zin om een dame met flinke tieten en kont te neuken en dacht meteen aan haar.

Zeer lieve dame ze had een stringetje aan waar haar lekkere kont prachtig in stat rn man wat een dikke tieten.

Heb er zalig mee mogen spelen tijdens het teasen , heb haar vervolgens op haar rug gelegd en ben afgezakt naar haar kutje dat ik uitgebreid mocht likken , helaas geen pzc , maar daar heb ik andere adresjes voor.

Heb haar even laten pijpen mc maar vroeg haar om maar te beginnen met het echte werk.

Ze kwam op me zitten en ze ging op een hevig tempo tekeer op men lul terwijl ik die dikke tieten mocht likken. Vervolgens gewisseld en haar lekker doggy mogen afpompen met zicht op haar lekkere dikke kont . Heb er stevig op door kunnen neuken met haar aanmoediging waarna ik lekker in haar kut mocht klaarkomen mc.

Even bijgekomen en gevraagd of ik een 2de keer mocht ,geen probleem.

Ik mocht men lul tussen haar tieten leggen en ze nam olie om de boel glibberig te maken even tussen die dikke tieten mogen neuken waarna ze men lul in haar handen nam en me begon af te trekken , zo geil , vervolgens een 2de landing over haar tieten gespoten en uitgemolken naar huis vertrokken 😉
 
Ben er vorige week eens langsgegaan , heb ze al langer in het oog.


Had echt nog eens zin om een dame met flinke tieten en kont te neuken en dacht meteen aan haar.

Zeer lieve dame ze had een stringetje aan waar haar lekkere kont prachtig in stat rn man wat een dikke tieten.

Heb er zalig mee mogen spelen tijdens het teasen , heb haar vervolgens op haar rug gelegd en ben afgezakt naar haar kutje dat ik uitgebreid mocht likken , helaas geen pzc , maar daar heb ik andere adresjes voor.

Heb haar even laten pijpen mc maar vroeg haar om maar te beginnen met het echte werk.

Ze kwam op me zitten en ze ging op een hevig tempo tekeer op men lul terwijl ik die dikke tieten mocht likken. Vervolgens gewisseld en haar lekker doggy mogen afpompen met zicht op haar lekkere dikke kont . Heb er stevig op door kunnen neuken met haar aanmoediging waarna ik lekker in haar kut mocht klaarkomen mc.

Even bijgekomen en gevraagd of ik een 2de keer mocht ,geen probleem.

Ik mocht men lul tussen haar tieten leggen en ze nam olie om de boel glibberig te maken even tussen die dikke tieten mogen neuken waarna ze men lul in haar handen nam en me begon af te trekken , zo geil , vervolgens een 2de landing over haar tieten gespoten en uitgemolken naar huis vertrokken 😉
Zo ken ik ons Isabella. Heerlijk wijfje. Benieuwd naar die adresje voor pzc. Hebben die dan ook zo'n heerlijke tieten? Want is toch een moeilijke afweging telkens. Ik schiet zo graag dikke tieten onder 😜
 
Zo ken ik ons Isabella. Heerlijk wijfje. Benieuwd naar die adresje voor pzc. Hebben die dan ook zo'n heerlijke tieten? Want is toch een moeilijke afweging telkens. Ik schiet zo graag dikke tieten onder 😜
Onder andere bij Red scarlet , die kan geil pijpen en zuigt je pik leeg, en bij Meryam Maison Damour , pijpt ook uitgebreid en zalig spuiten op haar tieten
 
Ik ben enkele dagen geleden ook nog is gepasseerd. Zalig momentje weeral. Ze had een string aangedaan en een strak t-shirt erover, zonder BH, waardoor je haar tieten subtiel zag. Eerst haar kunnen uitkleden en compleet onder handen genomen (kussen, likken, ...). Heb haar lange tijd heerlijk kunnen beffen en nadien jasje erover en heeft ze mij afgezogen. Dan hebben we geneukt, eerst missionaris, nadien zij op mij, op bepaald moment is ze op haar hurken gaan zitten en heeft ze me zo klaargeneukt alsof ze op een surfplank zat. Zalig.
Pijpt ze dan met condoom?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Tussen borsten (russisch)
  2. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Opnieuw gepasseerd enkele dagen terug. Gevraagd om een string en een bh aan te doen waar haar tieten uit zouden kunnen vallen, en aldus geschiedde.

Ze opende in hoge hakken, spannende broek, eronder de gevraagde kledingwensen... . Na een kort wasje en drankje begonnen met haar te beffen, nadien heeft ze me afgezogen (wat ze echt uitstekend onder de knie heeft, ook al is het met condoom) en dan in verschillende posities geneukt, oa Doggy (met dat lijf kan je niet anders), missio en zij op mij (da's misschien hetgeen het leukste is om doen met haar naar mijn bescheiden mening).

In mijn ogen nog steeds na al die jaren: fantastische verschijning.
 
Zou er vd week nog eens naartoe willen , ze is zo lekker ,maar zie dat ze op sommige dagen pas vanaf 01:00 u werkt, is soms lastig
Dat zal 13u zijn veronderstel ik?

Of ontvangt ze elke dag heel de dag?
 
Opnieuw langsgegaan en het probleem is dat ik gewoon zelfde ga moeten typen als anders: zalig gepijpt (mc, maar dat vergeet je heel snel), heerlijk lichaam met fan-tas-tische tieten waar je vrolijk mee mag spelen, stevige bolle kont, hygiëne top (beffen & anus likken is maw geen enkel probleem) en neuken in verschillende posities, zoals je zelf wil, ook gewoon heerlijk. Ze heeft een heerlijk kutje dat ze op kan spannen wanneer je haar neukt, echt wel ongelofelijk eigenlijk.
Ik had in het verleden twee adresjes (Cristina in H-od-B en Isabela). Die eerste is gestopt (helaas) dus blijf ik voorlopig enkel bij haar gaan. Maar da's geen opdracht, verre van.
 
3 bezoekjes in een maand tijd, je hebt de smaak goed te pakken El dude ;)
Ik ga deze maand waarschijnlijk ook weer langs. Moet er iets langer voor rijden, maar die prachtborsten zijn het zeker waard!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-garcia-grote-natuurlijke-borsten.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze maand naar deze zeer rondborstige dame geweest. Vriendelijk ontvangen in een verzorgde studio/appartement. Eerst het financiële gedeelte geregeld en een douche genomen.
Ik ging op het bed zitten en quasi meteen kwam ze met haar weelderige boezem vlak voor mijn gezicht staan en voelde zij onder de handdoek die ik om had. Terwijl ze mijn lul teasde, likte en zoog ik haar tepels en masseerde haar dikke tieten.
Ze ging op haar knieën zitten om mijn lul, met cd, langdurig en gevarieerd te verwennen. Hoewel ik het liever zonder cd heb, deed ze het echt wel lekker. Terwijl haar tieten knedend en meermaals een stevige klets op haar billen, wat ze niet erg vond, integendeel. Een hele poos heeft ze met de voorhuid naar beneden getrokken - zonder dat dat pijn deed - hard op mijn eikel en de eerste 3-4 cm van de schacht gezogen. Zalig was dat. Indien ze zonder cd zou pijpen en cim zou toelaten, had ik er zeker niet aan kunnen weerstaan om mijn zaad in haar mondje te spuiten.
Even tussen haar dikke tieten geneukt om vervolgens haar in doggy te nemen met uitzicht op haar volumineuze kont. Geleidelijk het tempo opgevoerd om haar billen beukend heerlijk klaar te komen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Tussen borsten (russisch)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Al meerdere keren bij deze zuid-Amerikaanse furie geweest en kan bevestigen wat de meesten hier vertellen. Ik wou graag mijn allereerste recensie aan haar wijden.

In enkele seconden sta je zo geil als iets. Met haar heerlijke dikke tieten kijkt ze uitdagend en glimlachend naar je. Ze trekt je penis hard en mept hem op en tussen haar dikke tieten. Pijpen doet ze uitstekend, jammer genoeg inderdaad enkel met condoom. Maar dat moet je respecteren. Haar hygiëne is uitstekend.

Elke keer eindig ik mijn bezoekje met een heerlijke lading zaad over haar dikke tieten. Ze vraagt er zelf elke keer naar. Ongelofelijk genieten om haar te zien smeken om die ballen leeg te schieten over haar borsten. Echt onweerstaanbaar.

Heb haar ook een keer gevraagd om mij anaal te vingeren en mijn prostaat te masseren. Dat vond ze geen enkel probleem. Ze stelde zelfs voor om met een dildo te spelen. Dat was nieuw voor me dus niet echt een al te groot succes. Denk niet dat mijn anus daarvoor gemaakt is. Maar dat vingeren ging goed met een handschoen aan.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/isabella-garcia-grote-natuurlijke-borsten.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week langsgeweest bij deze vriendelijke dame met een enorme boezem.
Eerst samen koffie gedronken daarna wasje en dan samen van elkaar genoten.
Wat een prachtig lichaam heeft deze vrouw met een wel erg mooie boezem.
Heerlijke mega borsten!
Haar lekker gebeft en laten klaarkomen ze begon er van te zweten .Daarna misionaris en op de zij langs achteren waarbij ik haar tieten kon vasthouden .
Mocht haar stevig neuken een 15 minuten in deze stand .
Daarna tussen haar tieten geneukt.
Om daarna pijpent en trekkend me mijn lading die ik een hele week had opgespaard te lossen op haar weelderige boezem.
Wat een grote lading witte melk op haar grote bruine tieten.
Heerlijk om te zien
Topvrouw en super lief
 
Terug
Bovenaan Onderaan