Recensie Jessie, Stout Prive 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
7
25/03/23
18
5
Intiem
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.stoutprivehuis.nl/dames/jessie
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Dit was een bezoek van mijn laatste bezoek aan Stout Prive een maand geleden.
Het was op een woensdag laat in de middag rond 17.30 uur.
Bij aankomst gaf de gastvrouw aan dat de dames zich zouden voorstellen.
De 1ste dame was Sally had haar eerder op de website van STOUT gezien
Sally is een donkere dame ziet er goed en verzorgd uit en heeft een mooie glimlach.
De 2de dame was ook een donkere dame volslank en die had ook een glimlach op haar gezicht.
De 3de dame was een hele slanke dame halfbloedje en ze stelde zich voor met de naam Jessie.
Jessie had ik ook op de website van STOUT gezien en in haar profiel stond dat ze een enorme sexdrive heeft.
Echter gezien haar lichaamshouding schouders laag en hoofd omlaag zag ze er niet blij uit.
De gastvrouw vroeg heb je al een keus gemaakt en ik dacht even na want Sally zag er vrolijk uit en Jessie niet.
Uiteindelijk koos ik voor Jessie vanwege wat op haar profiel stond enorme sexdrive.
Dus gingen we opweg naar de kamer en ik vroeg of alles goed was en ze zei het was heel druk vandaag en ik ben moe.
Op de kamer aangekomen deed ze haar kleren uit en ging op bed liggen op haar buik.
Ik ging mezelf opfrissen en daarna naast haar liggen en streelde haar slanke lichaam.
Maar ze bleef op haar buik liggen en ik streelde en kuste haar rug en ging naar haar billen.
Door naar haar benen en duwde haar benen zachtje uit elkaar om haar poes te kunnen zien.
Er kwam een lichte zurige zweet geur tussen haar benen vandaan dus ging weer naar haar rug en haar haren hadden een sigaretten geur.
Ik vroeg rook je ? ze zei ja en ik ging verder en wilde een kus geven maar ze zei ik zoen niet.
Heb toen Nog even gebeft, maar zat geen leven in
Verder bood ze niets aan bijv pijpen, dus dacht ik ok steek me pik erin, klaarkomen en wegwezen.
Daarna me zelf opgefrist en pand verlaten.
Helaas was de dame Moe en had er geen zin.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan