Recensie Joke, Cardate, Oostakker 3,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/joke-66
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik moest aan de volvo zijn en zag Joke's camper staan. Heb dan toch eens mijn stoute schoenen aangetrokken en haar even gebeld. Ze was natuurlijk bezig. Maar zo'n 20 minuttjes later kreeg ik berichtje terug. Afspraakje maken en een halfuurtje later zat ik dan vooraan de camper. Afrekenen en een beetje kletsen om dan naar de plek van actie over te gaan.
Ik vind haar lijf echt wel geil. Kleine borstjes, een beetje een buikje, maar dat geeft voor mij niet, en wat een lekker kontje. Mijn kleren uit, de camper was nog niet heel erg opgewarmt, en ze had wat koude handjes. Ze begint me lekker te pijpen en we zijn nog niet lang bezig en ze begon haar kontje wat te draaien om te zien of ik interesse had in ee lekkere befbeurt. Beffen sla ik nooit af. Wat een heerlijke poes. Ik mocht haar echt wel heel lekker uitlikken en je kon voelen dat ze aan het genieten was.
Neuken doet ze OK. Maar voor mij is het beste wat ze te bieden heeft de befbeurt. Lekkere sappige kut.
Ik kom terug. Niet om te neuken. Wel om haar mondje vol te spuiten wanneer ik voldaan ben met haar te beffen.
 
Tja nekeer als ze kinderen krijgen is het toch normaal dat als beetje minder strak is? Voor haar 38 is het verdorie een lekker wijf.3
38 ?? Joke heeft een prachtig lijf maar geloof het of niet, joke is minstens 10 jaar ouder . Wat niks afdoet aan haar diensten wel te verstaan. Voor een vluggertje of pijpbeurt is dat een van de betere prijs kwaliteit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik lees in haar profiel dat Joke rookt. Ruikt de camper daar naar of niet? Ik wens niet met een rookluchtje thuis te komen, natuurlijk ;-).
 
Ik ga ook al enkele jaren regelmatig bij Joke langs.
Sinds de upgrade van omgebouwde Van naar Camper is het wel iets discreter.
Een van de weinige dames die mij na een eerste ontlading bijna onmiddelijk terug hard krijgt of zelfs kan houden.
Niet de allerknapste, maar een lichaam waar menig 20-jarige jaloers op kan zijn.
Enige nadeel zijn de welriekende natte doekes :(
 
Tijdje geleden deze willen bezoeken. Vroeger maakte ik vaak de fout te laat te beslissen en dan meestal de dame van mijn voorkeur niet meer beschikbaar te zijn. Met als resultaat oftewel elders een soms tegenvallende ervaring, oftewel gewoon met "mijn broek vol goesting" blijven zitten. Dus wanneer ik een opportuniteit zie voor eens buiten mijn gebruikelijke vijver te vissen maak ik nu op tijd een afspraak.

Joke antwoordde dat ze geen afspraken vastlegt behalve de dag zelf. En aangezien ik niet wou wachten tot de dag zelf om dan te horen dat ze niet beschikbaar is op het moment van mijn voorkeur heb ik maar elders een afspraak vastgelegd. Helaas maar geen spijt van want elders bleek een goede keuze.

Geen negatief woord over Joke, maar dus iets om rekening mee te houden wanneer je een afspraak wil regelen met haar.
 
Tijdje geleden deze willen bezoeken. Vroeger maakte ik vaak de fout te laat te beslissen en dan meestal de dame van mijn voorkeur niet meer beschikbaar te zijn. Met als resultaat oftewel elders een soms tegenvallende ervaring, oftewel gewoon met "mijn broek vol goesting" blijven zitten. Dus wanneer ik een opportuniteit zie voor eens buiten mijn gebruikelijke vijver te vissen maak ik nu op tijd een afspraak.

Joke antwoordde dat ze geen afspraken vastlegt behalve de dag zelf. En aangezien ik niet wou wachten tot de dag zelf om dan te horen dat ze niet beschikbaar is op het moment van mijn voorkeur heb ik maar elders een afspraak vastgelegd. Helaas maar geen spijt van want elders bleek een goede keuze.

Geen negatief woord over Joke, maar dus iets om rekening mee te houden wanneer je een afspraak wil regelen met haar.
En wie was de andere goede keuze 😉?
 
Ik ga ook al enkele jaren regelmatig bij Joke langs.
Sinds de upgrade van omgebouwde Van naar Camper is het wel iets discreter.
Een van de weinige dames die mij na een eerste ontlading bijna onmiddelijk terug hard krijgt of zelfs kan houden.
Niet de allerknapste, maar een lichaam waar menig 20-jarige jaloers op kan zijn.
Enige nadeel zijn de welriekende natte doekes :(
Leuke meid in ieder geval, mooi lichaam, niet de mooiste maar wel lief. Praat wel veel te veel en vooral de. rookgeur stoorde mij enorm. Misschien ooit nog eens maar denk het niet.
 
Tijdje geleden deze willen bezoeken. Vroeger maakte ik vaak de fout te laat te beslissen en dan meestal de dame van mijn voorkeur niet meer beschikbaar te zijn. Met als resultaat oftewel elders een soms tegenvallende ervaring, oftewel gewoon met "mijn broek vol goesting" blijven zitten. Dus wanneer ik een opportuniteit zie voor eens buiten mijn gebruikelijke vijver te vissen maak ik nu op tijd een afspraak.

Joke antwoordde dat ze geen afspraken vastlegt behalve de dag zelf. En aangezien ik niet wou wachten tot de dag zelf om dan te horen dat ze niet beschikbaar is op het moment van mijn voorkeur heb ik maar elders een afspraak vastgelegd. Helaas maar geen spijt van want elders bleek een goede keuze.

Geen negatief woord over Joke, maar dus iets om rekening mee te houden wanneer je een afspraak wil regelen met haar.
goed om te weten inderdaad :giggle:
 
Terug
Bovenaan Onderaan