Jong uitziende DVP's 18+

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het is al eerder door iemand opgemerkt, maar de grote Duitse FKK-clubs hebben vaak jonge stunners. In NL heb je Maison Monty en Leiden Privé. In de Antwerpse raambuurt heb je mooie, jonge vrouwen. Het voordeel is dat je dan nog in het wat meer legale circuit zit. Ik zou niet via sexjobs dit proberen te regelen. Want je balanceert natuurlijk een beetje op het randje.
 
Laatst bewerkt:


Komt dit een beetje in de buurt? Volgens mij is de Antwerpse ramenbuurt sowieso wat geschikter voor deze wensen.
 


Komt dit een beetje in de buurt? Volgens mij is de Antwerpse ramenbuurt sowieso wat geschikter voor deze wensen.
mmm komt in de buurt, kleiner borsten en ze kan het helemaal zijn.
 
Nee hoor, wettelijk is de minimumleeftijd 18 jaar, maar vaak wordt door gemeenten of bv clubeigenaren een minimumleeftijd van 21 jaar gehanteerd.
 
Nee hoor, wettelijk is de minimumleeftijd 18 jaar, maar vaak wordt door gemeenten of bv clubeigenaren een minimumleeftijd van 21 jaar gehanteerd.
Animo voor 18-20 lijkt vrij groot te zijn. Dacht dat het wettelijk was. Als niet, zie ik een gat in de markt. Volgens mij in Duitsland was er een teenyland ofwat, kan het zo snel niet terug vinden. Ben weer vrijgezel en wat een slechte timing was dat tijdens covid. Maargoed, nu eens rondkijken wat er betaald valt te naaien voor ik me weer bind
 
Animo voor 18-20 lijkt vrij groot te zijn. Dacht dat het wettelijk was. Als niet, zie ik een gat in de markt. Volgens mij in Duitsland was er een teenyland ofwat, kan het zo snel niet terug vinden. Ben weer vrijgezel en wat een slechte timing was dat tijdens covid. Maargoed, nu eens rondkijken wat er betaald valt te naaien voor ik me weer bind
Bij twijfel altijd id vragen, want bij -18 is de wandelaar strafbaar, niet de DVP …
 
Kom al maanden bij michelle, heb geen problemen met tatoeages, ze blijft voor mij een topper. Hygiëne is altijd perfect, vriendelijk en goede humor. Of ze nu 18 of 29 is.
 


Komt dit een beetje in de buurt? Volgens mij is de Antwerpse ramenbuurt sowieso wat geschikter voor deze wensen.
Wel een toppertje wat een kontje 💓hier kan mango van genieten goede aanbeveling
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan