Jouw parels en jouw.... keutels.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De nieuwe Europese Digital Markets Act die 7 maart is ingegaan betekent dat WhatsApp, Telegram, Signal etc gedwongen zullen worden om berichtenverkeer tussen de apps mogelijk te maken, dus weldra maakt het niet zoveel meer uit welke app je hebt, zolang je er maar wel eentje hebt.
Zit er nog een addertje onder het gras?
Overheidsdienaren zijn nogal nieuwsgierig aangelegd...
 
Maar het ging mij hier specifiek om Il Commendatore, die heeft geen van alle want hij gebruikt geen smartphone als ik het goed heb begrepen, daarom vroeg ik of het niet eens tijd wordt voor whatsapp anders beperk je jezelf qua aanbod
Ik ben wel in het bezit van een slimme telefoon, maar heb daarop geen WA geïnstalleerd.
Probeer maar eens een Android mobieltje te gebruiken zonder tussenkomst van de firma G.
 
Het maakt toch niks uit hoe JIJ je afspraken maakt ?

Al stuur je n post-duif , dat is toch aan jou ........


🐾🐾🐾🐾
Uiteraard maakt mij het ook helemaal niet uit hoe hij contact zoekt met dvp's maar het eerste wat in mij opkomt als je perse geen whatsapp wil gebruiken is dat je jezelf nogal beperkt, niet alleen met dvp's maar sowieso in het dagelijks leven
 
Uiteraard maakt mij het ook helemaal niet uit hoe hij contact zoekt met dvp's maar het eerste wat in mij opkomt als je perse geen whatsapp wil gebruiken is dat je jezelf nogal beperkt, niet alleen met dvp's maar sowieso in het dagelijks leven

Het is maar net wat je n beperking noemt toch ?

Kinderen van 8 jaar kunnen niet zonder ......

Er zullen er genoeg zijn die niet zonder GR kunnen.


😎😎
 
Een kameraad laat geen kans voorbijgaan om me in te wrijven hoe "makkelijk" WA wel niet is, door te zeggen dat hij foto's wil doorsturen.
Waarop ik dan zeg dat dat via de mail net zo veel werk is, qua handeling.
Dat laatste is in kwalitatief opzicht nog beter, gezien de resolutie waarin ze verstuurd worden.
 
Een kameraad laat geen kans voorbijgaan om me in te wrijven hoe "makkelijk" WA wel niet is, door te zeggen dat hij foto's wil doorsturen.
Waarop ik dan zeg dat dat via de mail net zo veel werk is, qua handeling.
Dat laatste is in kwalitatief opzicht nog beter, gezien de resolutie waarin ze verstuurd worden.
WhatsApp is wel degelijk veel sneller hoor. Je kan je u er natuurlijk tegen blijven verzetten… iedereen zijn keuze.

Ik had ooit zo eens een slimme aan de telefoon die mij probeerde wijs te maken dat hij geen mails kon sturen omdat hij geen laptop had.
Toen ik zei dat dat ook via de gsm kon zei hij dat hij geen smartphone had.
Ik vroeg dan hoe hij überhaupt aan mijn gegevens kwam 'via via' zei hij dan.
Het gesprek werd abrupt gestopt toen ik hem vroeg hoe hij zijn 'its me' en bankzaken deed. 😌
 
Laatst bewerkt:
WhatsApp is wel degelijk veel sneller hoor. Je kan je u er natuurlijk tegen blijven verzetten… iedereen zijn keuze.

Ik had ooit zo eens een slimme aan de telefoon die mij probeerde wij te maken dat hij geen mails kon sturen omdat hij geen laptop had.
Toen ik zei dat dat ook via de gsm kon zei hij dat hij geen smartphone had.
Ik vroeg dan hoe hij überhaupt aan mijn gegevens kwam 'via via' zei hij dan.
Het gesprek werd abrupt gestopt toen ik hem vroeg hoe hij zijn 'its me' en bankzaken deed. 😌
Om Lisa uit de bocht te praten moeten ze vroeger opstaan hé. 🤣🤣🤣
 
WhatsApp is wel degelijk veel sneller hoor. Je kan je u er natuurlijk tegen blijven verzetten… iedereen zijn keuze.

Ik had ooit zo eens een slimme aan de telefoon die mij probeerde wij te maken dat hij geen mails kon sturen omdat hij geen laptop had.
Toen ik zei dat dat ook via de gsm kon zei hij dat hij geen smartphone had.
Ik vroeg dan hoe hij überhaupt aan mijn gegevens kwam 'via via' zei hij dan.
Het gesprek werd abrupt gestopt toen ik hem vroeg hoe hij zijn 'its me' en bankzaken deed. 😌
Voor technologie-mijders wordt het leven wel met de dag moeilijker...
 
Voor technologie-mijders wordt het leven wel met de dag moeilijker...
Het liefst schrijf ik een brief op perkament met een gansenveer dat ik dan per postduif verstuur.

Helaas zijn er niet veel dvps meer met een duiventil dus ondervind ik grote moeilijkheden om een afspraak te versieren.

Hun verlies denk ik dan maar😢
 
Het liefst schrijf ik een brief op perkament met een gansenveer dat ik dan per postduif verstuur.

Helaas zijn er niet veel dvps meer met een duiventil dus ondervind ik grote moeilijkheden om een afspraak te versieren.

Hun verlies denk ik dan maar😢
'keb een buur met (post)duiven. Schijt beesten zijn het >.<
Goed dat hij dan ook niet Microsoft en Apple wil mijden!
Zou zo wel extra moeilijk worden!
🤷‍♂️
 
Om Lisa uit de bocht te praten moeten ze vroeger opstaan hé. 🤣🤣🤣
Ja, vallen zo door de mand 😅😂
Het liefst schrijf ik een brief op perkament met een gansenveer dat ik dan per postduif verstuur.

Helaas zijn er niet veel dvps meer met een duiventil dus ondervind ik grote moeilijkheden om een afspraak te versieren.

Hun verlies denk ik dan maar😢
Jouw post kaartjes zijn wel leuk!
 
Het liefst schrijf ik een brief op perkament met een gansenveer dat ik dan per postduif verstuur.

Helaas zijn er niet veel dvps meer met een duiventil dus ondervind ik grote moeilijkheden om een afspraak te versieren.

Hun verlies denk ik dan maar😢
Moderne jongen. Ik zweer bij spijkerschrift. Heel die steen meesjouwen tot het adres, en daar neerploffen. Maar ook helaas nooit antwoord.
 
Ik denk dat in dit geval @Il Commendatore niet zo zeer tech mijd. Maar ik heb hem eerder zien posten google, en ik gok waarschijnlijk ook facebook (meta). Tja, dan blijft er weinig over wat de gemiddelde persoon ook standaard gebruikt.
Wat er ook kan zijn is dat iemand niet alles wil linken met elkaar. Neem nu its me het is super gemakkelijk. Je kan er mee digitaal tekenen, bankzaken doen, alles op een plaats.

Ook super handig voor hackers.
 
Ik denk dat in dit geval @Il Commendatore niet zo zeer tech mijd. Maar ik heb hem eerder zien posten google, en ik gok waarschijnlijk ook facebook (meta). Tja, dan blijft er weinig over wat de gemiddelde persoon ook standaard gebruikt.
Voor zover ik het mobieltje gebruik, is DuckDuckGo het alternatief wat geboden wordt. Maar het installeren van applicaties wordt vrij lastig gemaakt zonder gebruik te willen maken van de firma G.
 
Jouw post kaartjes zijn wel leuk!

Jaaa dat mag ook op het parel lijstje 🥰🥰

Handgeschreven kaartjes met een boodschap uit het hart zijn zo waardevol. Ik heb ook zo een lieverd die dit doet.
Ik bewaar dat kaartje naast mijn bed. Mocht ik mij bleh voelen, kan ik dat eens doorlezen 🥰

Verder: @ForumLurker heeft mij een super lief pakketje gestuurd om mij op te vrolijken nu ik ah herstellen ben vd operatie 🥺🥰

Screenshot_20240319_082840_Instagram.jpg

Dit is toch hartverwarmend?
😭❤️
Dankjewel lieverd, waardeer het meer dan je denkt❤️❤️
 
Jaaa dat mag ook op het parel lijstje 🥰🥰

Handgeschreven kaartjes met een boodschap uit het hart zijn zo waardevol. Ik heb ook zo een lieverd die dit doet.
Ik bewaar dat kaartje naast mijn bed. Mocht ik mij bleh voelen, kan ik dat eens doorlezen 🥰

Verder: @ForumLurker heeft mij een super lief pakketje gestuurd om mij op te vrolijken nu ik ah herstellen ben vd operatie 🥺🥰

Bekijk bijlage 170994

Dit is toch hartverwarmend?
😭❤️
Dankjewel lieverd, waardeer het meer dan je denkt❤️❤️
Oooooh zo mooi 😍 Dan krijg je traantjes in de ogen he 🥹
Deze dingen zijn het mooiste aan ons werk. Maar ook hetgeen dat je niet uitgelegd krijgt aan buitenstaanders..

Mijn beste vriendin vroeg of ik ernaar uitkeek om te stoppen met mijn werk. Ik zei 'nee niet meteen, ik ken sommigen ondertussen al 2 jaar een half. Ik zie die iedere maand. Zij zijn even hard mijn houvast als ik die van hen.'
Maar ik zag aan der dat ze het nog altijd maar half begreep 😅

Ach lang leve social media dat je elkaar nog eens kunt sturen ❤️
 
Terug
Bovenaan Onderaan