Recensie Joy, Rotterdam (vh Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

WTF

Vaste klant
187
11/06/22
333
10
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/2336978-joy
Totale kosten (in euro)
380
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tijdje geleden contact opgenomen via whatsapp in het Nederlands. Daarop wordt snel op gereageerd. Ze houdt haar beschikbaarheid netjes bij op Kinky. Dezelfde dag kon ik al terecht. Je krijgt via de app eerst de straat geappt. Als je in de straat bent vraagt ze je om jouw locatie te sturen. Dan krijg je het huisnummer. Dat zijn allemaal nette locaties in Amsterdam waar je de mogelijkheid hebt tot douchen.

Aangekomen opent een mooie vrouw de deur. Het is het meisje van de foto's. Deze zijn recent, geen verrassingen op dat vlak. Ik was prettig verrast door haar mooie gezichtje en haar ietwat verlegen manier van praten.

Eenmaal op bed belandt verdwijnt de verlegenheid vanzelf. Joy is schoon op zichzelf en ruikt lekker. Ze pijpt je graag met afwisseling, langzaam en langdurig. Het tongen (extra) is vol overgave. De seks kan in diverse standjes waarbij je uitzicht hebt op de grote bilpartij of ze jou bovenop berijdt. Na mijn orgasme verdween ze even naar de badkamer om zich op te frissen om bij terugkomst nog een massage aan te bieden.

Thanks Joy, je was een joy to be with!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Veelste duur blokt je heel snel echt een nare dame

Ik ben 1 x geweest en het was een onvergetelijke ebony heerlijk hoe ze pijpt en neukt
Maar 1 x was ook de laatste keer
 
Veelste duur blokt je heel snel echt een nare dame

Ik ben 1 x geweest en het was een onvergetelijke ebony heerlijk hoe ze pijpt en neukt
Maar 1 x was ook de laatste keer
Ik blokkeer helemaal niemand snel.
Ik heb genoeg vaste klanten die over langere tijd bij mij komen.
Je wordt inderdaad direct geblokkeerd als je : een andere prijs vraagt, denkt dat je recht hebt op korting omdat je eerder bent geweest, of een afspraak maakt en niet op komt dagen.

Door jouw woorden " veelste duur " zal ik aannemen dat de blokkade vanwege proberen om te onderhandelen is geweest en zulke klanten hoef ik niet.

Ben je netjes, kom je de afspraken na en probeer je mijn prijs niet te verlagen (zoals de recensie schrijver) dan krijg je als eerdere klant zelfs altijd prioriteit.

Groetjes !
 
Ik heb genoeg nieuwe klanten en vaste terugkerende klanten die zonder gezeur mijn prijs betalen. Voor iedereen is er een prijsklasse die zij willen of kunnen betalen, dat ik niet in jouw prijsklasse val betekent niet dat ik "te duur" ben. Dat is jouw mening, en gelukkig niet die van al mijn klanten anders kwamen ze niet in de meeste gevallen terug 😁.

Groetjes

//Edit mod: Er is hoor en wederhoor geweest. Hier laten we het bij. Graag vanaf hier verder met recensies!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan