Kan deze aanvulling?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Bruno
Je zou dit waarschijnlijk beter kunnen plaatsen in het topic tips, vragen.
Overigens in bv in Den Haag geen nacht mogelijk, alleen dag of avond.
Ik vraag me af hoe zinvol dit is, want moet je dan als je overdag bent geweest ook vragen of de dame ook 's-avonds of 's-nachts werkt. En niet alle dames werken altijd op vaste dagen of vaste tijden.
En dames, die overdag en 's-avonds werken beginnen vaak in de middag.
Waarschijnlijk nav een ander forum?
 
Het is op alle fora die topics over het Antwerpse SKW hebben gebruikelijk dat er wordt meegegeven of de dame tijdens de dag werkt of tijdens de avond/nacht.

Die informatie is een beetje in de war geraakt na de heropening, mede doordat nogal wat dames dubbele shiften deden en dus voor een deel tijdens de dag aanwezig waren maar ook een groot stuk van de avond. Dit zal zichzelf wel terug normaliseren nu het SKW opnieuw 24/7 open is.

Standaard is het zo dat een dame die de dagshift doet aanwezig kan zijn van 7u -8u 's morgens tot 19u - 20u 's avonds, een dame die de avond/ nacht doet kan starten rond 19u - 20u en kan blijven tot de volgende ochtend. Het uurtje verschil bij het start- en einduur is afhankelijk van de verhuurder.

Het spreekt voor zich dat de dames binnen hun gehuurde dagdeel zelf kunnen kiezen op welk tijdstip zij beginnen en stoppen.

Zo is het tot voor Corona altijd geweest en zo is het nu ook terug. Een vermelding in de topictitel of een dame de dag of de avond/nacht doet is dus o, zo handig.

Hoe het er in Den Haag aan toe gaat lijkt mij hier niet van toepassing, dit is een topic over Antwerpen.
 
Ik had niet gezien dat dit onder Antwerpen staat, maar dat is ook totaal onlogisch om het hier te plaatsen of zou het alleen op Antwerpen van toepassing moeten zijn?
Zoals eerder aangegeven is dit iets voor tips, vragen.
 
Wat Antwerpen betreft zou het alleszins de duidelijkheid en overzichtelijkheid verbeteren. Over alle andere plaatsen spreek ik me niet uit want daar ben ik te weinig van op de hoogte.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan