Kan niet kiezen voor een eerste keer massage

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Sissypoe

Newbie
2
16/04/23
0
Ik ben al weken de forums in het oog aan het houden, want ik ben van plan om volgende week voor de eerste keer eens een bezoekje te brengen aan iemand.

Ik heb wel al 3 keer ervaring met een bezoekje aan een meesteres, maar deze keer zoek ik wat anders.

Massage, erotiek (zoenen, facesitting, beffen eventueel indien mogelijk, pijpen), intiem is geen must maar mag wel.

Ik lees elke dag de recensies, maar kan niet goed de knoop doorhakken.

Wie zouden jullie aanraden?
 
Ik ben al weken de forums in het oog aan het houden, want ik ben van plan om volgende week voor de eerste keer eens een bezoekje te brengen aan iemand.

Ik heb wel al 3 keer ervaring met een bezoekje aan een meesteres, maar deze keer zoek ik wat anders.

Massage, erotiek (zoenen, facesitting, beffen eventueel indien mogelijk, pijpen), intiem is geen must maar mag wel.

Ik lees elke dag de recensies, maar kan niet goed de knoop doorhakken.

Wie zouden jullie aanraden?
In de eerste plaats waar zoek je (stad) en wat voor dame ? En bedrag ?
 
Ik ben al weken de forums in het oog aan het houden, want ik ben van plan om volgende week voor de eerste keer eens een bezoekje te brengen aan iemand.

Ik heb wel al 3 keer ervaring met een bezoekje aan een meesteres, maar deze keer zoek ik wat anders.

Massage, erotiek (zoenen, facesitting, beffen eventueel indien mogelijk, pijpen), intiem is geen must maar mag wel.

Ik lees elke dag de recensies, maar kan niet goed de knoop doorhakken.

Wie zouden jullie aanraden?
Zoenen, facesitting en beffen als extra. Dat klonkt als ananas, ketchup en ansjovis op een pizza. Dure extra's en een matige combinatie. :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan