Recensie Katrin, Amstelveen 2,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

J.B.

Stamgast
Forumpionier
856
02/07/21
2.385
100
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7035448-katrin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Bezoekdatum: 4 november 2020

Katrin stond al een tijd op mijn lijstje maar ze verbleef altijd buiten de regio. Nu zag ik haar in Amstelveen en bovenstaande (wisselvallige) recensies gelezen. Toch uit nieuwsgierigheid maar contact met haar opgenomen via WA. Ze reageert snel en vriendelijk. Ik vroeg of tongzoenen en pzc mogelijk waren aangezien dit voor mij een must is. Ze zei dat dit mogelijk was in de prijs mits alles fris en hygiënisch. Ik was gelijk om want ik ben altijd zeer hygienisch en verzorgd vooral als ik op bezoek ga bij een dvp en heb nooit klachten hierover gehoord.

Dus vol verwachting ging ik vanavond op bezoek bij Katrin. Ze verblijft in Amstelveen op een adres waar ik niet eerder ben geweest. Voldoende gratis parkeergelegenheid en discrete toegang. Katrin zag er stijlvol en verzorgd uit in een leuk lingeriepakje en ze zag er gelukkig niet zo fors uit zoals hierboven eerder werd gesuggereerd. Killer body viel ook wel mee; ik heb ze strakker meegemaakt.

Katrin was in het begin wat afwachtend mbt tongzoenen maar na een paar voorzichtige kusjes en likjes gingen we toch dieper tongen wat wel ok was maar niet echt GFE. Uit eigen initiatief legde ik het geld op de tafel en moest ik toch nog van haar onder de douche en mijn mond spoelen ondanks dat ik thuis al had gedouched.

Terug op de kamer verder gegaan met staand tongzoenen en na een tijd heb ik haar uitgebreid gebeft en gerimd waar ze wel van kon genieten. Katrin houdt trouwens wel alles onder controle want ik mocht niet met mijn vinger in haar kont tijdens het beffen. Ik dacht "nee heb je, ja kan je krijgen"; nee werd het dus helaas.

Toen was het mijn beurt en tot mijn verrassing pakte ze gelijk een condoom waarop ik zei dat we pzc hadden afgesproken want het lag absoluut niet aan mijn hygiëne. Zei ze dat pzc niet in haar opties stond vermeld en ondanks dat we dat vooraf via de app besproken hadden dat ze dat alleen doet bij klanten die "goedgekeurd" waren... Wtf? Ik voelde me in ieder geval genaaid door Katrin. Ik wilde geen scene maken midden in de actie dus heb ik haar maar geprobeerd mij dus mét condoom deepthroat te laten pijpen zodat ik toch nog wat voelde. Ze pijpte ok en deed haar best maar heb het toch maar teleurgesteld laten ondergaan. Voordat ze me cowgirl ging neuken werd er een nieuw koud rubbertje erom heen gerold. Kreeg tijdens het neuken even snel terloops een opmerking van Katrin dat ik moest komen omdat de tijd bijna op was; weer wtf? Ik liet haar me weer met condoom pijpen en vroeg haar me zonder condoom af te trekken. Uiteindelijk mijn zaad in de lucht gespoten met haar hand erboven.

Voor mij een eenmalig avontuurtje omdat Katrin niet aan de afgesproken service voldeed en kreeg ook het gevoel dat ze een afwerkertje is. Echter niet getreurd; in Amstelveen en omstreken tegenwoordig genoeg Baltische toppertjes die wel de afgesproken service verlenen zonder verrassingen.

Geen herhalingsgevaar voor mij bij Katrin.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ben van de week bij Katrin langsgeweest. Afspraak maken ging snel, ze reageert vlot. Uiterlijk viel iets tegen maar dat was alleen haar gezicht. Maar nog steeds een heerlijke kont en lekkere borsten. Omdat ik maar voor een half uur ging was het pijpen aan de korte kant, maar wel heel lekker waarbij de zone eromheen niet werd overgeslagen.

Het beffen was ook goed, ik zal er de volgende keer beter op letten maar ze heeft volgens mij hele vlezige lippen. Verder teasen en rimmen (bij haar) en met Katrin on top kneep ze nog even mn keel dicht wat een lekker gevoel was.

ik ga er nog wel een keer langs maar voorlopig staan er veel andere dames op mn shortlist. Ik kan haar in ieder geval wel aanraden.
 
Gisteren voor de tweede keer bij Katrin geweest. Ze ontvangt in een keurig appartement met een moderne douche (ik heb ze wel eens sjofelaar meegemakt). Katrin is een lieve meid met een mooi figuur met voor mij de juiste maat billen en borsten; de foto's op Kinky kloppen. De eerste keer had ik een prettige GFE met haar en deze keer een stapje verder. Na binnenkomst de afspraken die we via WA maakten bevestigd (met extra's 200,= voor 1 uur). Na het douchen eerst voorzichtig tongen wat steeds intenser werd. Daarna heeft ze me de behandeling gegeven waarom ik gevraagd had. Samen onder de douche en ik weer naar buiten met een brede glimlach ;-)
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7035448-katrin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Afspraak maken ging soepel en kreeg hartelijk onthaal van deze knappe, curvy dame (ziet er precies uit als foto2 met telefoon half voor d'r gezicht)
Ze zorgt voor een relaxte atmosfeer met d'r lieve stem, attente houding en een new age muziekje op de achtergrond.

Body massage werd met lotion gegeven die jammer genoeg na verloop van tijd ging plakken (ze gebruikt geen olie ivm haar huid)
BJ was ietwat terughoudend, wel veel ball-licking en oogcontact
Facesitting om d'r strakke pussy (glad als een aal) op te warmen was lekker evenals slowly on-top.
Flat doggy met kussen onder haar heupen was zeer goed.

Al met al geslaagde, relaxte date bij deze dame waarbij ik ruim een uur binnen ben gewesst
 
Heel herkenbaar die plakkerige massage lotion. Heb haar 5 jaar geleden bezocht, toen in Utrecht (de woonboot voor de kenners). Inmiddels een nieuw account op Kinky, zelfde foto's, de tijd lijkt wel stil te staan, nog steeds 32 jaar jong! Overigens ook een nieuw telefoonnummer.

Herinner me nog dat ze het allemaal erg relaxed ging zodat er geen tijd meer was voor een tweede ronde.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7035448-katrin
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
I left in less than 15 mins. The experience was similar to Lora where she had promised a lot over whatsapp but the "Please not like this, please not like that" started immediately after lying down on bed. She also had traits like that of Sofia as she wanted everything her way, absolutely 0% flexible. She likes her pussy licked by tongue and I did that; however, when I requested that I be allowed to rub her pussy gently, she didn't allow. Also, while licking her pussy, I was lubricating her pussy with my saliva yet she didn't allow me to do that while rubbing her pussy with my fingers. She said I have nails whereas I had cut my nails just this morning. I got up, threw another 20 euros on the bed and told her if this is what she was interested in, be happy. I also felt like she had male characteristics.


Her services were probably good in the past because of which I thought of giving it a try but was so disappointed. It's possible, as services of other ladies like Inga were also good in the past but not anymore according to many reviewers.

This lady is a pathetic piece of shit with her services.

4-July: I forgot to mention one thing. She didn't allow me to open her lingerie as "she liked it" that way. It was all about her.
 
Laatst bewerkt:
Heb haar jaren terug eens bezocht. Weet je prima te pleasen, met lief lispelend stemmetje en vele complimentjes. Heeft ook een erg mooi en apart lichaam. Fraaie billen en heupen, meen ik me te herinneren. Was ook zeker niet slecht, maar na afloop dringt pas tot je door dat het allemaal niet zo geweldig was als het even leek.
Ben toch eenmaal terug geweest omdat ik dacht dat het beter zou kunnen worden, maar dat werd het niet. Eerder slechter. Denk dat het voor mannen die wat meer onderdanig en sneller tevreden zijn wel een prima dame kan zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan