Recensie Katrine, Culemborg (voorheen Rotterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

ymmw1969

Vaste klant
128
01/08/21
89
27
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/9089764-katrine
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb Katrine voor een vluggertje bezocht. Ik was al eerder bij Alexandra geweest dat op hetzelfde adres ontvangt: https://www.girlsreview.nl/threads/alexandra-dordrecht-voorheen-rotterdam.10735/)

De foto's in de advertentie zijn van Alexandra. Deze beantwoord ook de WhatsApp berichten omdat Katrine zelf geen Engels kan.

Bij het tongzoenen was ze zelfs nog wilder dan Alexandra welke al wilde was. Ze beet soms ook lichtjes in mijn lip. Van mij had het wel wat rustiger aan gemogen. Beffen en vingeren was geen probleem.

Bij het pijpen nam ze ook heel fijn mijn ballen af en toe mee. We hebben meerdere standjes geneukt. Ik stelde mijn orgasme wat uit om nog langer te genieten, maar ging iets te ver waardoor het even niet meer zo wilde lukken. Daarom had ik gevraagd of ze me weer wilde pijpen. Ze heft zich moeten uitsloven voor mij (het was ook een warme dag), maar uiteindelijk lukte het haar om mij klaar te pijpen. Het was geen CIM, nou ja misschien een klein beetje, want ze haalde haar mond weg toen ik begon te spuiten.

Ik was denk ik iets meer dan 20 minuten binnen. Voor die €60 heb ik meer dan waar voor mijn geld gekregen gezien de diensten die ze heeft geleverd met een geweldige inzet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan