Recensie Kelly, Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Colombus

Wandelaar
38
02/08/22
16
2
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vlaamse-stoeipoes-ontvangt-te-brugge-geen-sms.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Onlangs een bezoekje gebracht aan kelly. Ze ontvangt in een propere rijwoning tussen Brugge en Zeebrugge. Parkeren kan voor de deur.
Een afspraak maken ging vlot en ze geeft het adres telefonisch door.Een girl next door type, maar wegens geen gfe en klik met de dame zal het bij die ene keer blijven.
 
Naar mijn persoonlijke mening is ze toch wel meer dan 3 sterren waard.
Pijpt fantastisch en met volle overtuiging, doet het duidelijk met zin.
Noemt zichzelf ook de pijpkoningin op haar eigen advertentie, wat ik maar kan beamen.

GFE is niet mogelijk, maar wel zeer vriendelijk, professioneel, heeft heerlijke, doch neppe, borsten.
 
Naar mijn persoonlijke mening is ze toch wel meer dan 3 sterren waard.
Pijpt fantastisch en met volle overtuiging, doet het duidelijk met zin.
Noemt zichzelf ook de pijpkoningin op haar eigen advertentie, wat ik maar kan beamen.

GFE is niet mogelijk, maar wel zeer vriendelijk, professioneel, heeft heerlijke, doch neppe, borsten.
Gfe nier mogelijk zeg je. Hoe vond je dan dat de date overkwam? Te koel? Haar ding doen and thats it ?
 
Bij CIM, rept ze haar dan snel weg om haar mond te spoelen of is het wat meer casual?
Heb dit 1x gehad bij een dame en dat was wel een afknapper...
Ze laat je rustig klaarkomen in haar mond, zuigt nog eventjes zacht door. Zo heeft ze ook alles mee. No mess, no stress :D

Paar geile geluidjes van "kan niet praten want mond is vol".. en dan even weg naar lavabo.
Stoorde me zeker niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan