Recensie Kim, Sixsens, Lemiers 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robs

Wandelaar
32
24/10/22
37
6
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Kim gaf aan nieuw te zijn. Een goede aanwinst. Op aanraden van een mede ijsbeer gekozen, met name om de orale kwaliteiten. Die maakte ze zeker waar. Langzame opbouw, diep einde. Erg fijn. Verder ook een vriendelijke dame, maar het Engels is beperkt. Standaard tarief Voor Sixsens.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kim gaf aan nieuw te zijn. Een goede aanwinst. Op aanraden van een mede ijsbeer gekozen, met name om de orale kwaliteiten. Die maakte ze zeker waar. Langzame opbouw, diep einde. Erg fijn. Verder ook een vriendelijke dame, maar het Engels is beperkt. Standaard tarief Voor Sixsens.
Blij te zien dat je haar aanbevolen pijpkwaliteiten wist te apprecieren.
En bedankt Robs om me deze site te leren kennen.

Ik ben met Kim voor een half uurtje naar de kamer gegaan toen ik nog maar pas binnen was rond de middag. Ze was bij me komen staan en likte me in de oren terwijl ze onder de badjas mijn klokkespel begon te bespelen.
Normaal heb ik het niet zo voor de opdringerige types. Maar om een of andere reden kon ik het van KIm wel hebben en kreeg er veel zin in.
Omdat ik nog maar pas binnen was en nog niet veel dames gezien had, voor een half uurtje gekozen aan standaard tarief (maar ik had geen briefjes van 10 en dus 70 ipv 60 betaald die ze met de glimlach aannam).
Ze pijpte inderdaad erg lekker. Enige probleem, de tijd was al vrij lang aan het lopen toen ze voorstelde om zonder te pijpen en in haar mondje klaar te komen. Denk dat ik bij een volgende bezoek ook eens een uurtje met CIM ga nemen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren bij Kim geweest ! Had voorheen ook nog met andere meid op kamer geweest ( niet goed en zelfs haar naam al vergeten)
Kim heeft dit ruimschoots goed gemaakt. Fijne tijd gehad met haar !!
Topper in wording. Hopelijk blijft ze nog ff daar. Kan ik volgende keer nog eens van haar genieten.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tegen het einde van de avond , kon ik toch deze deze rondborstige dame (met wat hulp van de doc) niet aan mijn neus voorbij laten gaan. Heerlijke volle lippen (of daar ook de doc handje bij geholpen heeft was niet geheel duidelijk). Heerlijke tijd doorgebracht op de kamer. Wie weet komt er nog een herhaling alhoewel de 30 minuten ook heden al herhaald werden tot 60 minuten. Noapte Buna, KIMMY , te sarute !
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
60
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben gisteren ook met Kim naar de kamer geweest. En ik kan de positieve verhalen bevestigen! Kim geeft een zeer goede en uitgebreide service. We beginnen met goed en sensueel tongzoenen, waarbij haar tongpiercing een goede en geile bonus is. Bij het pijpen werden mijn ballen ook goed meegenomen. Ze probeerde ook goed diep te pijpen en kwam een heel eind. Ondertussen mag je ook overal aan en in zitten. Bij het neuken heb ik haar in top laten beginnen. Dat doe ik meestal met een nieuwe dame, zodat ze zelf de controle hebben. Helaas lukte het haar niet over mijn Barokkar heen te zakken. Ik was al bang dat ik weer een lid van de KKC op de kamer had meegenomen. Maar zij hield vol en ik moest maar eens even kracht zetten van haar, terwijl zij lag. Toen schoof mijn Barokkar toch bij haar naar binnen en kon ik haar goed neuken. Ze zei dat het geen pijn deed, dus we konden vol los gaan! Zij wordt bij deze door mij uitgeroepen tot het KrapsteKutjeWaarNogNetEenBarokkarInPast (KKWNNEBIP) 😉. Daardoor was het geen enkel probleem om klaar te komen tijdens mijn derde kamer.
Kim is goed te herkennen aan een piercing in haar wang. Aanrader met volledige Sixsens service en geen upsell fratsen!
Haar Engels is krap voldoende, net als haar Duits.
 
Terug
Bovenaan Onderaan