Recensie Kimmeke, Hechtel-Eksel 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bubududu

Wandelaar
28
19/03/22
32
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kimmeke-9.html
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Afgelopen dinsdag afgesproken met kimmeke. Bij aankomst aangenaamd verrast omdat de dame toch wat jonger uitziet dan op de foto's. Eerst samen onder de douche en wat gezoent daarna afdrogen en op begonnen op bed. Pijpen deed ze goed en diep zonder condoom tussendoor tongzoenen en daarna anaal genomen. Alles wat in de advertentie staat doet ze.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/kimmeke-9.html
Totale kosten (in euro)
275
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Recentie:

Ik moet bovenstaande Recentie bijtreden.
Ongelooflijk lekkere ouderwetse sex.
Kussen en tongen met overvloed, beffen waarvan ze geniet en klaarkomt,
Heerlijk intiem, zowel eerste als tweede ronde.
Heel lief, praat leuk mee.
Borsten zijn voor velen mss wat klein, ik vond ze alvast dapper.

Als echt eens lekker wilt vrijen moet je bij Kimmeke (Katrien) zijn.

Ze ontvangt in H28, woont nu in de buurt.
Afspreken ging vlot via bericht.
 
De reviews klinken als muziek in oren.
Ik ga eens langsgaan volgende week zaterdag, als ik ze te pakke kan krijgen.

Alleen hoop ik dat de opgegeven prijs 125€ ook met anaal inclusief is.
 
Kimmeke eenmalig bezocht jaren terug (2016/2017 ?) En dat was idd zeker OK prijs/kwaliteit. Sociale babbel en alles volgens menu. Ik wist niet dat ze nog actief was. Mijn eenmalig bezoek had eerder te maken ook met de te overbruggen afstand en was dus zeker niet omwille van negatieve ervaring met haar. Leuke girl next door.
 
Ik heb er heel wat jaren geleden ook 2 keer mee afgesproken. Ze zat toen in Rillaar. Was niet makkelijk om mee af te spreken toen maar de sex was zeker lekker. Zeer actieve dame in bed. Ga nog eens proberen terug af te spreken.
 
Inderdaad goede sex en anaal was eveneens in de prijs inbegrepen te GenkHeb toen €100 betaald voor 45min. Heb haar daarna nog eens bezocht in Hasselt en dat was heel wat minder. Tegenwoordig vragen ze maar wet op kwestie prijzen maar voor minder geld heb je heel wat beter. En zelfs voor wat meer heb je top in Hasselt …
 
Haar advertentie spreekt me wel aan, mooie vrouw! Maar wat me niet helemaal duidelijk is: er wordt hier meermaals over anaal gesproken, vooral dan in de context van "vroeger". In haar advertentie staat het niet bij de mogelijkheden (maar er staat eigenlijk gewoon bijzonder weinig vermeld).

Is er iemand recent geweest die kan bevestigen of het bij de mogelijkheden hoort?

Misschien kan dat raar overkomen, maar als ik op voorhand weet dat het niet mogelijk is, dan moet ik er niet rechtstreeks naar vragen. Ik heb al gemerkt dat de vraag alleen al soms een sfeerkiller is indien het antwoord neen is.

In dit geval zit ze te ver voor mij om er ter plaatse pas achter te komen.
 
Haar advertentie spreekt me wel aan, mooie vrouw! Maar wat me niet helemaal duidelijk is: er wordt hier meermaals over anaal gesproken, vooral dan in de context van "vroeger". In haar advertentie staat het niet bij de mogelijkheden (maar er staat eigenlijk gewoon bijzonder weinig vermeld).

Is er iemand recent geweest die kan bevestigen of het bij de mogelijkheden hoort?

Misschien kan dat raar overkomen, maar als ik op voorhand weet dat het niet mogelijk is, dan moet ik er niet rechtstreeks naar vragen. Ik heb al gemerkt dat de vraag alleen al soms een sfeerkiller is indien het antwoord neen is.

In dit geval zit ze te ver voor mij om er ter plaatse pas achter te komen.
Beste ik ben veel bij haar geweest.
Kwa neuken is ze 1 van de beste
Anaal kan je haar helemaal kapot neuken, ze heeft niks liever
Kwa persoonlijkheid scheelt er zeker iets met haar, ze kan lekker mee vrijen , maar gebeurd ook dat ze helemaal tegen werkt als ze een slecht humeur heeft, en dan is het geld weggegooid
Ik heb er heel wat jaren geleden ook 2 keer mee afgesproken. Ze zat toen in Rillaar. Was niet makkelijk om mee af te spreken toen maar de sex was zeker lekker. Zeer actieve dame in bed. Ga nog eens proberen terug af te spreken.
 
Volledig akkoord met intimiteitscore en wispelturigheid (ervaring pre-covid). Het gebeurt wel meer dat dames anaal niet adverteren maar het wel doen, zij beslissen on the spot (tengere meisje dus size zal ook wel hier iets mee te maken hebben)
 
Terug
Bovenaan Onderaan