Knapste DVP's in Nederland

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

NieuweHobby

Stamgast
Forumpionier
948
05/07/21
895
4
Op zoek naar de knapste/mooiste DVP's van Nederland.
Schoonheid is subjectief maar waar ik op doel is:
- niet ouder dan 28
- Klein neusje
- volle lippen
- Mooi gevormd/symmetrisch gezicht
- Slank tot curves op de juiste plaatsen.
- volle haardos

En het liefst ook nog met gemiddeld tot goede service.
Beetje veeleisend maar tenslotte betalen we er toch voor?:D
Een paar voorbeelden.







Hoor graag jullie ervaringen.
 
En de meeste van je voorbeelden hebben nog kleine borstjes ook, zie ik! Ideaal. Je beschrijft absoluut ook mijn voorkeur, vandaar dat ik dit topic ga volgen. Het enige wat ik eraan toe zou willen voegen is: geen of zo min mogelijk tattoos. Oh, en als ze een kleurtje heeft is het helemaal perfect. ?
 
En de meeste van je voorbeelden hebben nog kleine borstjes ook, zie ik! Ideaal. Je beschrijft absoluut ook mijn voorkeur, vandaar dat ik dit topic ga volgen. Het enige wat ik eraan toe zou willen voegen is: geen of zo min mogelijk tattoos. Oh, en als ze een kleurtje heeft is het helemaal perfect. ?
Yes, ik ben ook erg benieuwd. Zou mijn ervaringen ook delen. Ben niet echt een ramenloper maar in de Geleen en Doubletstraat staan ook een aantal petite dames. Vaak kijken zij vooral op hun telefoon, dat doet me minder gauw naar binnen stappen.
 



 
Dat is mooi, maar ik heb de indruk dat sommigen de openingspost niet lezen. De topicstarter vraagt niet per se naar je persoonlijke mooiste dame, maar naar de mooiste dame die past binnen zijn zoekcriteria. Een daarvan is bijv 'niet ouder dan 28'.
 
Op zoek naar de knapste/mooiste DVP's van Nederland.
Schoonheid is subjectief maar waar ik op doel is:
- niet ouder dan 28
- Klein neusje
- volle lippen
- Mooi gevormd/symmetrisch gezicht
- Slank tot curves op de juiste plaatsen.
- volle haardos

En het liefst ook nog met gemiddeld tot goede service.
Beetje veeleisend maar tenslotte betalen we er toch voor?:D
Een paar voorbeelden.







Hoor graag jullie ervaringen.
ik neem ze allemaal ??
 
Wat is nou de zgn mooiste???
Smaken verschillen he?
Ik hou van verschillende vrouwen,....klein/skinny/slank
En ook van Lang / slank
Ik doelde echt op een mooi gezichtje, is subjectief, maar er is wel iets als universeel mooi denk ik. Kenmerken die ik aan gaf bij mn openingspost. Een gezicht waar je al geil van wordt.:)
 
Gina in Nijmegen.
Kleine slanke NL/Marok, zeer vriendelijk, en spontaan.
Prachtig figuur en verwent je ongevraagd in diverse posities.
En door haar cowgirl en Reverse cowgirl talent ,
laat mij al diverse jaren regelmatig bij haar verwennen.
Zie momenteel even geen advertentie online op SK of Kry staan.
 
Op zoek naar de knapste/mooiste DVP's van Nederland.
Schoonheid is subjectief maar waar ik op doel is:
- niet ouder dan 28
- Klein neusje
- volle lippen
- Mooi gevormd/symmetrisch gezicht
- Slank tot curves op de juiste plaatsen.
- volle haardos

En het liefst ook nog met gemiddeld tot goede service.

Hoor graag jullie ervaringen.

Jouw wensenpakket is eenvoudig in te vullen, NieuweHobby. Alleen is er één maar. Je zult dan wel een klein half uurtje de A12 moeten vervolgen ná grenspost Bergh. In Hamminkeln zijn van dinsdag tot en met zondag een stuk of 10 van de volgende dames bereikbaar. Vanaf 11 uur wordt op de lijst bijgehouden wie er aanwezig zijn op die dag. Ik durf te stellen dat ik met het merendeel van de dames wel eens een kamertje heb gedeeld en dat jouw servicewensen daar prima kunnen worden ingevuld. Lees ook maar eens de recensies.
 
Jouw wensenpakket is eenvoudig in te vullen, NieuweHobby. Alleen is er één maar. Je zult dan wel een klein half uurtje de A12 moeten vervolgen ná grenspost Bergh. In Hamminkeln zijn van dinsdag tot en met zondag een stuk of 10 van de volgende dames bereikbaar. Vanaf 11 uur wordt op de lijst bijgehouden wie er aanwezig zijn op die dag. Ik durf te stellen dat ik met het merendeel van de dames wel eens een kamertje heb gedeeld en dat jouw servicewensen daar prima kunnen worden ingevuld. Lees ook maar eens de recensies.
Ik hoor hier zo veel goede dingen over die sauna's dat ik het wel een keertje moet proberen. Kan je daar gewoon in je boxer lopen? Lopen er veel andere mannen, of heb je aparte kamers?
 
Ik hoor hier zo veel goede dingen over die sauna's dat ik het wel een keertje moet proberen. Kan je daar gewoon in je boxer lopen? Lopen er veel andere mannen, of heb je aparte kamers?

Wellicht lastig voorstellen als je er nog nooit bent geweest, maar er is een breed scala aan verschillende clubs. Je hebt de onderkant en dat zijn dan veelal de ietwat 'sleazy' RTC (vernoemd naar het rode tapijt), met slechte verlichting en lage prijzen. Dan heb je de megaclubs, waar per dag tientallen of zelfs meer dan honderd dames zijn (Oase, Sharks, etc.). Dat zijn meer discotheken dan iets anders en zijn de dames ook vaak wat fanatieker om je te verleiden tot een kamerbezoek. In het stuk daartussen zit Venus.

Je betaalt 50 euro entree en dan mag je de hele dag (11.00 's morgens tot vroeg in de ochtend) verblijven. Eten, drinken (excl. sterke drank), badjas en slippers zitten er bij in. Ook kun je de whirlpool/sauna gebruiken en krijg je af en toe een paaldansact te zien. Kortom; dat alleen is de entreefee wel waard ;-).

Vervolgens kom je in een grote centrale ruimte met een grote bar en een stuk of 10 ruime bankstellen. Hier komen de dames ook af en aan. Je zit rustig aan je drankje, wenkt een dame, ze komt bij je zitten en uiteindelijk besluit je of je samen naar een aparte kamer wilt. Hoe lang je daar blijft bepaal je zelf. 50 euro per half uur. Daarnaast heb je nog een mooie buitenruimte, een bioscoop, een eetgedeelte en natuurlijk de kleedkamers.

Volgens mij heb ik zo de hoofdmoot wel beschreven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.730
Berichten
732.639
Leden
33.725
Nieuwste lid
Kwintsmax
Terug
Bovenaan Onderaan