Latina s in Nederland zijn allemaal van 1 persoon

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Pasop

Newbie
2
20/04/23
1
Goedemorgen of middag of avond
Ik heb geprobeerd om af te spreken met een latina dame in den haag maar dan kom je van een koude kermis thuis dit zijn nep advertenties
Ze staan door heel Nederland maar allemaal de zelfde organisatie er achter
Probeer je af te spreken willen ze video Bellen dat je een taxi stuurt of een tikkie betaald ga je hier op in wordt geprobeerd om chantage bij je te doen krijg je een app van we hebben alles van je als je niet betaald zetten we alles op fb en heb je een groot probleem .

Dus niet video Bellen
Geen tikkie betalen
Taxi of Uber komt er niemand
Dit is alleen om achter je gegevens te komen voor chantage PS ik heb ook aangifte gedaan bij de politie
 
Dat is een beste organisatie dan. Er zijn nogal wat Latina's. (gelukkig maar.. :p)
 
  • Haha
Waarderingen: Ice
Bijna zeker dat dit Mmm of Mma trainer weer is. (Manier van typen) 😬
Zal weer ergens ingetuind zijn.
 
Ja ja ga het zelf eens proberen zou ik zeggen
En dan oordelen
Tikkie voor gegevens te verzamelen
Video Bellen van het zelfde
Den haag Rotterdam Amsterdam zelfde mensen zitten er achter is bij de politie ook bekend heb ik te horen gekregen dus doe je ding pis azijn fijne dag allemaal
 
In de Doubletstraat zullen er toch nog wel genoeg zitten , niet zoveel als in de poel vroeger en niet zo knap als op al die gefotoshopte kinky profieltjes misschien maar wel echt
 
In de Doubletstraat zullen er toch nog wel genoeg zitten , niet zoveel als in de poel vroeger en niet zo knap als op al die gefotoshopte kinky profieltjes misschien maar wel echt
Zo is het Ome Aad, er blijven nog genoeg mooie en geile latinia snoepjes over in onze geliefde Doubletstraat.
 
Ik ben het met je eens dat er fake profielen zijn en oplichters tussen zitten maar alle Latina's lijkt me sterk. Sowieso zou ik nooit videobellen en met tikkie betalen bij prive-ontvangst is niet verstandig ze kunnen dan achter je gegevens komen en het tegen je gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan