Recensie Laura, Utrecht (voorheen Rotterdam, Amsterdam) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

polestar

Wandelaar
45
01/09/21
49
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8280385-laura
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik had een onverwachte vrije avond en de advertentie van Laura maakte mij nieuwsgierig, dus ik besloot het er op te wagen ondanks dat er nog geen recensies online staan. Eerst even geappt en mijn wensen kenbaar gemaakt, ik vind pijpen zonder en tongzoenen altijd wel een pre. Dat was geen probleem, bij goede hygiëne, en inclusief in het tarief van €120 voor 30 min of €160 voor 1 uur.

Eenmaal aangekomen blijkt het precies de vrouw van de foto's of eigenlijk nog iets beter. Knappe en frisse meid met kleine stevige borsten en een geweldig lijf. Haar tattoos staan haar ook goed. Dat leek een prima begin, maar het liep aanvankelijk toch iets stroever omdat ik vooraf graag bevestigd wilde hebben of ze beide genoemde services wel echt in het pakket had. En het is helaas vaak hetzelfde liedje; of de vrouwen beloven zelf iets wat ze uiteindelijk niet doen of de booker doet het. Bij Laura bleek het de booker, want ze zoende niet met tong en pijpen zonder had een meerprijs vertelde ze. Dat ging wel met handen en voeten en een vertaal app, want haar Engels is nihil en mijn Spaans ook te basic om hierover een gesprek te voeren. Ik zei dat ik snapte dat een booker iets anders belooft dan wat zij wil aanbieden, maar dat ik weer naar huis zou gaan omdat ik het vervelend vind om valse beloftes te krijgen. Toen gaf ze aan dat het beide wel mogelijk was, maar dan voor 30 euro extra. Alsnog niet helemaal wat er via Whatsapp aangegeven werd en meer dan ik van plan was om te betalen, maar vooruit...

150 euro voor een half uur dus. Volgens mij telde ik 8 briefjes van 20 euro uit in haar hand en zij ging ermee naar de andere kamer, maar kwam later terug en zei dat ik maar €140 had gegeven en dat ze 10 euro miste. Weer een beetje gedoe zo via die vertaal app en ik vond het ook vervelend, want ik dacht dat ik er echt 8 geteld had, maar ik wist niet 100% zeker of ik mij nu vergist had of dat zij 20 euro extra probeerde te krijgen. Helaas had ik vooraf niet gekeken hoeveel ik bij mij had, dus kon het ook niet meer checken. Ik gok er maar op dat het mijn fout was, want ze kwam niet over alsof ze op deze manier nog wat extra's wilde verdienen.

Goed...tien minuten verder en eindelijk zo ver om van start te gaan. Ze kwam tegen mij aan staan en begon lekker te tongzoenen. Ik kreeg gelijk een harde pik en ze maakte mijn broek los en stopte haar hand in mijn boxer, heerlijk. Al zoenend maakte ik haar bh los zodat ik aan haar mooie tieten kon zitten, voor mijn smaak redelijk perfect van vorm en grootte. Ik was het gedoe vooraf alweer bijna vergeten. Na een tijdje staan zoenen en voelen knielde ze neer en begon mij te zuigen, waarbij ik goed uitzicht had op haar lijf en haar volle lippen die zich om mijn lul heen en weer bewogen. Ze pakte mijn ballen op verzoek ook even mee en het was een redelijk goede blowjob. Daarna mijn beurt om haar te likken. Haar hygiene is uitstekend, zowel zoenen als beffen smaakte fijn en erg fris. Volgens mij vond ze het wel lekker, maar ze leek toch niet echt in het moment te zitten. Klein tikje afstandelijk misschien. Ik miste een beetje de volle overtuiging, maar op zich is dat ook weer niet heel gek aangezien het voor haar toch werk is. Het in het moment blijven werd niet makkelijker toen haar huisgenoot op de deur klopte omdat die een tas nodig had, niet heel handig. Ze pakte het wel weer snel op, maar ik merkte dat ze vrij snel een condoom erom wilde doen om tot neuken over te gaan. Dat wilde ik nog niet en heb haar nog even laten pijpen, maar ze deed toch al vrij snel een rubbertje erom. Uiteindelijk in twee standjes geneukt terwijl we lekker aan het tongen waren en ik kwam al snel klaar. Nog een kleine poging tot een gesprekje, maar dat was gezien de taalbarrière echt minimaal.

Conclusie: lekkere jonge meid met een heerlijk lijf. Uiterlijk een 9, qua date/inzet een 7. Dus eindcijfer 8, ik sluit niet uit dat ik nog eens terug ga.

Het feit dat ik haar heel aantrekkelijk vond en dat ze een vrolijke, lieve energie had maakte wel de date. Als ze minder lekker zou zijn geweest dan had ik het denk ik wat matiger beoordeeld. Maar nu was het uiteindelijk een date naar tevredenheid, die nog opwindender zou zijn geweest als ze er wat meer in op zou gaan en niet zo snel van beffen naar neuken had gewild. En als de booker geen dingen beloofd had die niet in het standaard pakket zaten.

Ze zit volgens mij in een appartement met Cloe, die ook op Kinky staat. Die heb ik echter niet gezien, want die bleef achter de deur toen ze haar tas kwam halen ;)
 
Laatst bewerkt:
Klinkt al met al veel belovend, was al om toen je beschreef dat ze de dame van de foto's is en een vrolijke, lieve energie uitstraalt. Wat een knapperd, die ik al op m'n lijstje had staan vanwege uiterlijk icm tattoos, geheel m'n ding. Is ze idd ook ongeveer 1.60?

Dank voor de recensie, wil haar zeker ook bezoeken als ze er nog is komende week 👍

Wel ben ik alleen van de 1 uur afspraken (of langer), dus dat is wel een dingetje. Zo te lezen maakt ze die niet vol?
 
Goed om te weten van die 20 euro extra. Het kan natuurlijk een foutje zijn geweest maar ik heb het bij andere dames incidenteel meegemaakt en ik probeer toch altijd goed na te tellen. Eens kijken of iemand anders het ook meemaakt.
 
Klinkt al met al veel belovend, was al om toen je beschreef dat ze de dame van de foto's is en een vrolijke, lieve energie uitstraalt. Wat een knapperd, die ik al op m'n lijstje had staan vanwege uiterlijk icm tattoos, geheel m'n ding. Is ze idd ook ongeveer 1.60?

Dank voor de recensie, wil haar zeker ook bezoeken als ze er nog is komende week 👍

Wel ben ik alleen van de 1 uur afspraken (of langer), dus dat is wel een dingetje. Zo te lezen maakt ze die niet vol?

Zeker wel leuk om een keer te bezoeken, qua uiterlijk sowieso erg goed! En ze is niet zo groot nee, dus rond de 1.60 (misschien paar cm langer) klopt wel.

Ik had een half uur en het 'gedoe' vooraf duurde ook wel 10 min omdat communiceren lastig is, dus ik weet niet in hoeverre ze dat meegerekend heeft. Nu is een half uur sowieso vaak 1x klaarkomen en ze stuurde dus wel een beetje snel aan op condoom om en neuken. Nadat ik eenmaal klaar gekomen was stond ze gelijk op van het bed, maar dat is misschien anders zijn als je een uur doet en twee keer mag komen. Toen ik haar vroeg om nog even te gaan liggen deed ze dat wel en ook met goede energie, maar praten ging dus nauwelijks - mijn Spaans is te ver weggezakt. Als je dat wel een beetje spreekt dan gaat het vast beter :)
 
Goed om te weten van die 20 euro extra. Het kan natuurlijk een foutje zijn geweest maar ik heb het bij andere dames incidenteel meegemaakt en ik probeer toch altijd goed na te tellen. Eens kijken of iemand anders het ook meemaakt.

Ja dat blijft de vraag of het nu een simpel trucje is met een laag risico of dat het mijn fout was. Moet zeggen dat ik het nooit eerder meegemaakt heb, maar dat dit ook de eerste keer was dat ik het niet echt zeker wist hoeveel geld ik op zak had. Ook omdat het hele gesprek over wat ze niet deed en hoeveel de extra kosten waren met handen en voeten en via Google translate ging. Door de manier waarop ze overkwam krijgt ze wel het voordeel van de twijfel, al zegt dat niet alles. Maar ze liet ook wat briefjes onbeheerd in haar kast liggen, waarvan ik er zo eentje weer mee had kunnen pakken.
 
Vandaag geprobeerd langs te gaan. Ze schijnt in Rotterdam west te zitten. Was wel een groot herenhuis dus denk dat het appartement wel prima is. Ze gaf bij mij wel netjes van tevoren aan dat tongen +€30 is en pzc ook. Echter eenmaal aangekomen deed er een totaal andere dame open (bij lange na ook niet zo mooi) en liet me een bericht op google translate zien dat Laura bezig was en dat zij het over zou nemen. Heb toen maar direct rechtsomkeert gemaakt en Laura een berichtje gestuurd met de volgende keer beter als ze zelf vrij is. Kreeg een uur later van haar nog wel een berichtje terug met sorry en dat ze 35 min later wel vrij zou zijn maar was allang weg dus voor vandaag maar even overgeslagen. Misschien in de toekomst nog een keer een poging wagen.
 
volgens mij zitten er meerdere dames op dat adres

https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/6291582-valentina
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/8280385-laura
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Laura bezocht in het centrum van Utrecht. Zij is de dame van de foto's hoewel ik haar anders vond dan foto's 2 en 5. Foto's 9 en 10 komen het meest in de buurt van de werkelijkheid. Een mooie, jonge vrouw. Puur natuur. Voor mij top 20% op Kinky qua uiterlijk.
Vanwege klein verschil tussen 30 en 60 minuten heb ik voor het laatste gekozen en 30,- extra betaald voor tongzoenen. Daar had ik later spijt van, ik heb haar tong niet kunnen vinden. De eerste 35 minuten waren prima. Vanaf begin was het duidelijk dat ze Engels helemaal niet verstaat of niet wil verstaan maar ik was verrast dat ze 'two times' en 'second time' ook niet begreep (of niet wilde begrijpen). Zij pakte een groot handdoek voor haarzelf. Na aarzeling, vroeg ik of ik ook een handdoek kon krijgen. Daarna mocht ik naar de badkamer.
Ondanks een vroegtijdig en teleurstellend einde geef ik haar vier sterren. Ik vind dat ik uiteindelijk te veel heb betaald voor 60 minuten en tongzoenen. Het is niet uitgesloten dat ik nog een keer ga maar dan voor 30 minuten zonder extra's.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan