Lekkerste/beste massage zonder extra

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

john109

Wandelaar
34
06/06/22
11
4
Beste medewandelaars,

Morgen 19 september ben ik in Rotterdam. Wie is de beste erotische masseuse? Ik ben niet op zoek naar extra's maar zoek een fijne goede erotische massage inclusief veel body to body. Graag hoor ik waar en bij wie ik het beste kan zijn!
 
wat is er met het massage via marktplaats topic gebeurd?
Dit topic is opgeheven. In principe betreft MP geen erotische massage, alhoewel een groot deel dit wel doet. Echter door recensies was het vrij makkelijk te achterhalen om wie het ging. Veel dames willen overigens pas bepalen of ze meer willen doen als je daar bent en niet op voorhand. Dus wat bij de één mogelijk was, was niet bij de ander.
 
Kan ik je geen antwoord op geven.
Is voornamelijk gevolg door onderbezetting. Er zijn nu meer mods.
Dus meer controlle op forum regels.
Daar staat het overduidelijk in.
 
Kan ik je geen antwoord op geven.
Is voornamelijk gevolg door onderbezetting. Er zijn nu meer mods.
Dus meer controlle op forum regels.
Daar staat het overduidelijk in.

Waar kan ik dat vinden? Op https://www.girlsreview.nl/help/terms/ kan ik hierover niets (specifieks) terugvinden.
Ik vind het wel een beetje raar dat dit niet mag. Deze dames profiteren wel van het geven van extra diensten (dus meer inkomsten) maar ze weten heel goed dat ze dit niet mogen doen. Aan de andere kant moeten clubs en salons van alles doen om aan de regels te voldoen en hebben moeite om hun hoofd boven water te houden door deze illegale dames. Ik vind dat ze dan ook maar een risico moeten lopen dat hun diensten op internet terug te vinden zijn en dat dit consequenties kan hebben.
Misschien is dit iets voor een eigen topic?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan