Algemeen Limburg algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Op 14 april haar een app gestuurd omdat ze toen adverteerde dat niet zijzelf maar 1 van haar vriendinnen zou ontvangen.
Kreeg toen als antwoord dat er op dat moment niemand was, zou dag later zijn of in dat weekend. Vervolgens gaf ze aan: info volgt morgenmiddag...
Zit nu dus al ruim 5 weken op info te wachten...
 
Adverteert ook op sexjobs.
Had haar vorige week app gestuurd om te vragen of ze dag later kon. Kreeg als antwoord : app mij for adress morgen.
Dus waarschijnlijk is ze geen Nederlandse dame. En ik wil liefst adres dag van te voren hebben zodat ik kan zien waar ze ontvangt en of er parkeerplaats is etc.
Dus niet afgesproken. Maar ben wel benieuwd of er al ervaringen zijn.
 
Iemand al ervaring met Sara. Prijs en mogelijkheden zijn top! Reviews op kinky ook, maar hier nog niet beschreven....

Meeste reviews op Kinky zijn prositief; maar 2 slechte. nadeel geen prijs bij recensies. € 100 is niet te duur, maar inclusief alles?
Succes ermee.
 
Op 14 april haar een app gestuurd omdat ze toen adverteerde dat niet zijzelf maar 1 van haar vriendinnen zou ontvangen.
Kreeg toen als antwoord dat er op dat moment niemand was, zou dag later zijn of in dat weekend. Vervolgens gaf ze aan: info volgt morgenmiddag...
Zit nu dus al ruim 5 weken op info te wachten...
Heb geprobeerd om in te loggen, maar je moet eerst een account aanmaken. Geprobeerd, maar dit moet eerst worden goedgekeurd door admin/mod oid.
Denk dat het dan niks gaat worden aan de hand van mijn ingevulde gegevens.
Krijg sindsdien wel weer wat meer spam, maar dat kan toeval zijn.
 
Laatst bewerkt:
Heb geprobeerd om in te loggen, maar je moet eerst een account aanmaken. Geprobeerd, maar dit moet eerst worden goedgekeurd door admin/mod oid.
Denk dat het dan niks gaat worden aan de hand van mijn ingevulde gegevens.
Krijg sindsdien wel weer wat meer spam, maar dat kan toeval zijn.
Dat krijg je met die sites. Gegevens worden doorverkocht.
 
 
Ik ben op zoek naar een dame die kan squirten in zuid Limburg.
Veel dames adverteren er wel mee maar kunnen dit niet.
Weet iemand een dame?
Mag ook Limburg België zijn
Laura ontvangt momenteel in een privéhuis in Heerlen verwacht in het huis zelf helaas niet te veel luxe, Laura zelf is wel top een Poolse milf die van pik een wokkel kan maken en squirten tot het plafond:

 
Marina kan het idd, is ook wel een echt neukertje. Meermaals bezocht al, maandag ook nog in Lanaken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan