Recensie Lin, Antwerpen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthasar

Stamgast
Forumpionier
331
03/07/21
87
3
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/massage/hmmm-sexy-massage-met-leuke-lin.html
Totale kosten (in euro)
100
Om te beginnen Lin ziet er voor haar leeftijd lekker uit.
Ze ontvangt in de buurt van het justitiepaleis in het zuid.
Ik kende haar nog van de Brederodestraat. Dus ik weet wel dat het goed zat.
Ze begint met een massage met het onderhanden nemen van mij benen en armen daarna .
body to body waarbij ze soepel over me heen glijdt .Daarna een heerlijke handjob gekregen.
Mij gaat ze meer zien .al bij al een goede massage.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Sexy Lin is terug uit vakantie dus vlug daarheen. Wou eerst de Peruviaanse Celeste in Antwerpen bezoeken maar na de laatste recensies toch maar op toch maar op zeker gespeeld, 50 euro meer betaald maar dan zeker van de geilste sex van Antwerpen. Spijtig geen tz meer sinds meerdere jaren maar desondanks de absolute top in Antwerpen.
 
Vijftig extra is ook intiem ,wel rekening houden aan het vlinderpaleis geregeld controle parkeer automaat , lopen daar in burger rond . Ge kunt beter Lin iets extra meer geven dan een boete betalen :sneaky:
Geen boete, 4411 en parkeren. Wel 2 rondjes moeten rijden daar eerdat ik plaats had. Maar het was buitengewoon. Lieve dame, massage "voor" was ok, de rest 10/10, massage achteraf zalig.
 
Lin is en blijft een top Thaise masseuse! D'r zijn er weinig die eraan kunnen tippen… enkel Apple kwam dicht aan haar… maar sinds Apple in een relatie zit is ze niet meer zo goed zoals voorheen… veel beperkingen
 
Spijtig dat ze niet meer tz doet zoals jaren geleden... anders zag ze me nog veel meer. De B2B massage en de sex echter is nog steeds buiten categorie.
Dus als jullie iemand weten die in de buurt komt en ook nog tz aanbiedt, hoor ik het graag.
 
Lange tijd geleden haar een bezoekje gebracht. Als je wat extra euro's op de tafel legt dan kan er inderdaad veel meer. Maar zo zat ik snel over de 450€..
maar het was de moeite waard. Maar voor dat geld zijn er toch ook wel andere dames op de markt.
 
Weer eens een bezoekje bij Lin gisteren. Elke keer een feest hoe ze ingeolied over je glijdt. Als je op je rug ligt masseert ze je ballen en de onderkant van je vriendje 😉. Dit nadat je eerst een goede massage hebt gekregen. Als je je eindelijk mag omdraaien word je heerlijk gepijot..Dan kan je best Lin goed oraal verwennen beneden, dat vind ze heerlijk. Dan glijdt ze ruggelings over je zodat je vriendje zo in haar nat kutje glijdt. Daarna een hele reeks standjes tot je haar lekker mag volspijten. Nog even een korte nekmassage voor je voldaan naar huis mag. Ik ben verslaafd ondanks dat ze niet meer te...
 
Terug
Bovenaan Onderaan