Recensie Lisa Alkmaar G3P2K4 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

marbossie

Wandelaar
Supporter
45
18/01/22
37
5
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
afgelopen dinsdag voor Roos / Nicole / Rosy naar de achterdam afgereisd, met mooi weer op het fietsie. Roos bleek er nog niet te zijn, ik was er rond 12 uur, door gelopen door G2, Nicole toch over geslagen, is een mooie meid maar toch ook een beetje braaf. Even bij Rosy kijken, maar daar stond een andere donkere dame. Even in de straat op GR gekeken of ik er wat over kon vinden, zou dat die Lisa zijn waar in algemeen positief over werd gesproken ? Nog twee keer voor het raam langs, en naar binnen. kreeg meteen een knuffel en kus op de mond, en er werd nl gesproken (met dik afrikaans accent). prijs afgesproken, uikleden, samen gewassen, Lisa doet voor en achter af een grondige sop beurt zittend in de was bak :) net als Rosy btw. Wij beginnen, zij vraagt wat voor muziek vind je leuk, ik zeg ramstein, zij zet het op even later toch maar wat R&b dat past beter, kusjes, knuffellen, pijpen, etc, etc. standje 69, zij boven op, ik had de smaak te pakken, na een tijdje ging ze rechtop zitten, ik denk dat ze klaar kwam, . Lisa doet erg haar best, is echt even je meissie voor de tijd in de kamer. Ze kreeg me echter niet over de streep, zelf geprobeerd, Lisa ging daarbij met zich zelf aan de gang staand boven mij en voorover hangend zodat ze oraal bij kon springen, knappe prestatie vond ik in die houding. Lisa weet wel wat we geil vinden. Ik mocht overal aan en in. Afrondend even samen op bed gelegen, knuffellen, kusjes echt tof. Lisa maakte geen enkele aan stalte de date te beëindigen, dat moest echt van mezelf komen. Ik weer huis waarts, thuis besef ik me dat mijn portemonnee en pasjes houder daar nog liggen, dus snel weer terug. Lisa had al een bericht in gesproken (ik had haar nummer gevraagd) ik moest even kloppen dan zou ze het aan geven, wat ook zo verliep. Pijpen ging zonder, denk dat er meer kan uiteindelijk. Dit is en dame die er lol in heeft of het heel goed speelt. Lisa lijkt van achter erg veel op mijn ex schoonzus, kwam die fantasie toch ook nog een beetje uit ghaha.
Ze werkt Di, Wo, Do
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft Lisa jaren terug ook in Alkmaar gestaan. Toen was ze nog erg slank. Maar op de één of andere manier dacht ik opeens haar glimlach is nog steeds hetzelfde. Kan het mis hebben, maar opeens dacht ik eraan
Denk dat ik weet wie je bedoelt, ze zat jaren geleden twee kamers verder.
Ik kan me herinneren dat zij bloedgeil was, een voor een mijn vingers erin tot mijn hele hand erin verdween.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Daad bij het woord gevoegd en Lisa vanmiddag bezocht, het was negen jaar geleden dat ik haar voor het laatst heb bereden.
Iets meer kilo's , mooie bos krullend zwart haar, haar borstjes zijn geen C cup maar een klein B tje met heerlijk reagerende tepels
Haar heerlijk gebeft en gerimd wat ze heerlijk vind, diepe pijpbeurt en beide gaten afgevuld . Zoenen likken gewoon weer heerlijk.
Ruim half uur sex met haar naar wederzijds genoegen.
Top bezoek.
 
Daad bij het woord gevoegd en Lisa vanmiddag bezocht, het was negen jaar geleden dat ik haar voor het laatst heb bereden.
Iets meer kilo's , mooie bos krullend zwart haar, haar borstjes zijn geen C cup maar een klein B tje met heerlijk reagerende tepels
Haar heerlijk gebeft en gerimd wat ze heerlijk vind, diepe pijpbeurt en beide gaten afgevuld . Zoenen likken gewoon weer heerlijk.
Ruim half uur sex met haar naar wederzijds genoegen.
Top bezoek.
Klinkt weer goed, ik was ook zeer tevreden vorige maand. Alles met condoom Henk?
 
Terug
Bovenaan Onderaan