Recensie Lisa, Amsterdam / Genk 4,40 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

veli

Vaste klant
217
20/10/21
3.177
21
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lisa-x-de-laatste-dag-x.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Begin deze week naar dit lieve poppetje geweest. Ze komt al enkele jaren dus ik had de advertentie al vaker gezien, maar ik was er nog nooit geraakt.

Communicatie on de afspraak te maken via telefoon heel duidelijk, vlak erna smsje met het adres. Bij binnenkomst in haar kamertje (love hotel Hasseltweg) meteen een kusje en geholpen met mijn jas aan te nemen, een beetje alsof ik thuiskwam na een lange dag werken. Leuke babbel, niets fake maar je merkt dat ze gewoon zichzelf is. En dat kan je samenvatten als een volwassen meid die weet wat ze wil, maar ook weer wat de klant wilt.

Mezelf snel gedoucht terwijl zij naakt op het bed ging liggen, terwijl we bleven babbelen over koetjes en kalfjes. Het bed ingeduikt en haar strakke lijf eens bewonderd. Ze zoent goed, zonder tong, maar voldoende goed om er warm van te worden. Ik had wel zin in in een blowjob en dat had ze door want ze daalde kussend af naar mijn lid. Helaas meteen een condoom erover, desondanks de optie PZC op haar profiel. Ik heb ook niet gevraagd om zonder, dat laat ik voor een eventuele tweede date. Gelukkig heeft ze een lekkere techniek en werd ik sensueel stijfgezogen.

Die verdienstelijke pijpbeurt wilde ik belonen, dus was haar beurt om oraal verwend te worden. Mooi poesje, geschoren en lekker fris. Ze wordt goed nat en als je de tijd neemt kan ze er echt van genieten. Na een poosje klemde ze mijn hoofd tussen haar benen en trok me naar zich toe zodat ik haar in missio kon nemen (MC). Dat ging meteen erg diep omdat ze zo nat was: extra lubricatie was niet nodig.

Ze laat zich goed nemen in elk standje (missio, cowgirl variaties, doggy, prone bone) en kijkt je ondeugend aan. Na een vijftigtal minuten het kruid verschoten en dan samen enkele sigaretjes gerookt. Social time was zeker een twintigtal minuten en ik nam zelf het initiatief om afscheid te nemen.

Herhalingsgevaar: ja want alles was lekker, maar geen uitschieter op intiem vlak (en is er zoveel lekkers nog te proeven).
Ik ging echter met een zeer voldaan gevoel naar buiten vanwege de zeer goede social time.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lisa-x-de-laatste-dag-x.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren bezocht, man wat een fantastische mooie dame!

Berichtje via Whatsapp gedaan en kreeg snel reactie, tijd afgesproken en meteen vertrokken.
Ze ontvangt in Cupido Hotel Genk, zeer propere kamer en zij zelf is zeer mooi en hygiënisch.
Direct een zoen bij het binnenkomen en ze was enorm vriendelijk.
Vooraf betaald voor een uur.

Kleren uit en op bed gaan liggen, ze begon direct met heerlijk zoenen en daarna een hemelse bj (met condoom).
Wat een geweldige techniek heeft ze.
Na de bj heeft ze de condoom verwisseld en kwam ze op me rijden.
Daarna missionaris en verschillende andere standjes.

Na de daad vroeg ze of ze een sigaret mocht roken, waar ik geen probleem mee had.
Ze heeft me wat te drinken aangeboden en terwijl hebben we nog een gezellig gesprek gehad.

Ik kan iedereen deze dame aanraden!
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lisa-genkhasselt.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Enkele jaren geleden bij Lisa op bezoek geweest. Ze ontvangt in Cupido dus niet heel discreet. Afspraak gemaakt via Whatsapp en mocht direct op bezoek gaan. Ze spreekt goed Engels dus communiceren ging vlot.

De date viel eigenlijk heel goed mee. Ze was ook mijn eerste dame van plezier en wist niet wat ik moest verwachten. Top lichaam en in verschillende standjes kunnen nemen. Kussen deed ze wel niet en pijpen was ook met condoom (nu spreek ik wel over 4jaar geleden, het kan allemaal veranderd zijn)

Na mijn orgasme hebben we nog een hele tijd zitten praten over van alles en nog wat. Aangezien haar Engels redelijk goed is was het een heel toffe conversatie. Ze is een sympathieke dame uit Moldavië, we hebben foto's uitgewisseld van mijn vakanties, haar vakantieplannen en huis in Moldavië.

Op zich zou ik nog wel eens terug kunnen gaan.
 
Ik heb Lisa bezocht, ik denk 2019, daarna is ze van mijn radar verdwenen. Het is een mooie vrouw, en als ik zeg mooi dan bedoel ik mooi.
Perfecte lichaam, mooie borsten en sprankelende kijkers....
Het was destijds een geweldige date, met alles erop en eraan.
Ik heb niets gemist maar dat kwam hoogstwaarschijnlijk omdat ik overdonderd was door haar verschijning.
Gisteren haar advertentie gezien en meteen contact gezocht.
Morgen ga ik haar weer ontmoeten....
More to come...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/lisa-genkhasselt.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bezoekje gebracht aan Lisa. Mijn laatste keer was ergens in 2019, daarna niet meer bezocht door Corona en 1,5 jaar in USA voor werk.
Ik heb echt een zwak voor deze vrouw, hou van mooie vrouwen en kan er oprecht van genieten. Ze heeft een foto geplaatst waarop ze een classy jurk draagt en ik had laten doorschemeren dat ik die haar zo mooi vond staan. Verheugd te zien dat ze de moeite had genomen om die jurk te dragen......
Langzaam begonnen het cadeautje uit te pakken onderwijl we lekker zoenden. Er was niet veel nodig om op het bed te belanden, het gebruikelijke wasje hadden we achterwege gelaten omdat ik zelf uitgebreid gebadderd had.
Pijpen, met condoom, was een lekkere sessie waarbij ze zich volledig gaf. Ik heb haar moeten vragen om een beetje gas terug te nemen om niet meteen mijn kruit te verschieten.
Velen wandelaars zullen zeggen PMC? Ik kan alleen maar zeggen dat ik het fantastisch vond...
Daarna heb ik mij op haar geconcentreerd, haar kutje is fris en lekker. Voorzien van een piercing......😉, haar lekker gebeft en gevingerd, ze kon dat overduidelijk waarderen.....
Daarna diverse standjes en uiteindelijk mijn kruit verschoten, dat was niet uit te stellen want als ze bovenop je zit en je geil aankijkt moet je wel heel sterk in je schoenen staan.

Een wasje en daarna terug op bed en een leuk gesprek gehad over van alles en nog wat.

Kortom, een heerlijke ervaring en na al die jaren: ze is er alleen maar mooier op geworden...😘
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/lisa-4733
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijd terug haar advertentie gezien, een appje gestuurd voor een afspraak voor de volgende dag.
Snelle reactie en afspraak stond. Helaas door omstandigheden lukte het niet meer van haar kant en ik kon niet schuiven i.v.m. geplande trip.

Paar dagen later nogmaals contact opgenomen en ook weer hier een snelle reactie terug en de afspraak stond.
Hotel op doorgaande weg Genk - Hasselt. Bij aankomst krijg je het kamernummer door en kun je naar binnen.

Vriendelijke ontvangst door een mooie dame, wat ook al op de foto's te zien is. Naar mijn mening in het echt mooier.
Even kort opgefrist, drinken aangeboden gekregen en wat chit-chat om het ijs te breken en te ontspannen.

Op het bed beland om onze lichamen te ontdekken, ze zoent goed en lekker, af en toe een tong erbij. Afdalend naar beneden kwam de condoom tevoorschijn. Dit deed ze heerlijk met afwisselingen. Ik moet zeggen met de tongpiercing voelde dit wel apart maar wel lekker vooral rond de eikel. Hiervoor had ik nog geen ervaring met tongpiercings gehad.

Hierna de rollen omgedraaid en afgedaald naar haar, fris en schoon. Dit voor een vrij lange tijd aangehouden. Op het moment dat ik wou stoppen, klemde ze mij nog even vast om door te gaan, tot ze toch schokkend klaar kwam.
Samen even bijgekomen en erna over naar intiem. Hierbij kwam de condoom wissel zoals beschreven in eerdere reviews.
Intiem niks op aan te merken, lekker actief en switchen van posities.

Conclusie: Leuke en vriendelijke dame, spreekt goed Engels, GFE gevoel, herhaling: ja
 
Terug
Bovenaan Onderaan