Recensie Lisa, Amsterdam, Oudezijds Voorburgwal 68 Rechts 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zwarte Panter

Vaste klant
Forumpionier
187
15/07/21
181
3
Pijpen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het was alweer een tijdje geleden dat ik een DVP heb bezocht, dus het werd weer hoog tijd! Ik had weer eens nachtdienst afgelopen week, dus mooie gelegenheid om op pad te gaan overdag, terwijl mijn vriendin op haar werk zit.

Zoals gebruikelijk waren alle privé-ontvangst dames van mijn shortlist net het land uit of verhuisd naar de andere kant van het land. Dus werden het de wallen in Amsterdam.

Ik hoopte eigenlijk Rossana te bezoeken, maar deze dame niet kunnen treffen achter haar raam. Tijdens m'n rondjes wel twee keer langs Lisa gelopen, en ze probeerde me al naar binnen te lokken. Ik had zin in anaal en uiteindelijk toch maar naar haar toe gelopen om te vragen of ze ook anaal deed. Het antwoord was ja.

Lisa is een Braziliaanse dame met geblondeerd haar, waarvan ik de leeftijd moeilijk in te schatten vind, want latina's kunnen er vaak veel jonger uitzien, al dan niet door cosmetische ingrepen. Toch vond ik haar er wel natuurlijk uitzien, al vermoed ik wel dat haar kont niet helemaal natuurlijk was, maar dat vind ik bij een DVP niet belangrijk.

Ze vroeg hoe veel ik wilde betalen. Ik vind dit altijd lastig omdat ik niet onnodig te veel wil betalen, maar ik wil de dame ook niet beledigen met een te laag "bod". Ze stelde €50 voor en ik ging akkoord.

Ze heeft me eerst hard gepijpt terwijl ze op bed zat en ik voor haar stond. Het pijpen was niet slecht, maar ook niet bijzonder. Maar goed, het was ook meer om me alleen ff hard te krijgen. Intussen ook even aan haar heerlijke grote borsten gezeten.

Toen ik hard was is ze voorover gebogen voor het bed gaan staan en dirigeerde ze mijn pik zo haar kontgaatje in. Nou ben ik niet zo groot geschapen, maar hij ging er zo soepel in dat ik waarschijnlijk niet de eerste was die dag ;) Ik heb het rustig opgebouwd en uiteindelijk met een lekker tempo geneukt, zonder helemaal los te gaan, tot ik het condoom volspoot.

Behalve de uitstekende service is ze ook nog eens een schat van een vrouw. Omdat ik alleen af en toe een DVP kan bezoeken probeer ik het liefst zo veel mogelijk verschillende dames te bezoeken, maar bij Lisa wil zeker nog eens terug komen, want ik had het gevoel dat er veel mogelijk is bij haar voor een leuk tarief.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij zag ik haar een paar weken terug staan achter één van de ramen om de hoek, dus aan het Oudekerkplein. Weet niet 100% zeker of zij het was, want ik liep over de Oudezijds Voorburgwal en zag het dus alleen van een afstand, maar volgens mij was zij het.
 
Ik heb haar ook 3 weken geleden nog zien staan. Ben ook wel een paar keer bij haar geweest, was wel okee. Ze heeft niet een vaste vrije dag zei ze tegen me, dus je moet een beetje geluk hebben. Ik denk dat ze 5 of 6 dagen per week werkt, altijd overdag. Succes!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan