Recensie Lorena, Gorinchem (voorheen Rotterdam) 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

limabravo

Wandelaar
28
06/01/22
20
9
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/gorinchem/4098143-lorena
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Door schade en schande wijs geworden, heb ik bij het maken van de afspraak met deze latina wel 4x gevraagd of pzc/klaarkomen in mond inderdaad 1: mogelijk was (I'll get the last drop from you on my knees) en 2: extra geld kostte. Pas toen dit een paar keer bevestigd werd en de deal waterdicht leek, ik die kant op. Eenmaal aangekomen werd de deur geopend door een dame waarvan het onmogelijk was vast te stellen of zij de dame van de foto's was. Aangezien ze er OK uit zag, voor de zekerheid nog eens gevraagd of pzc/cim mogelijk was. Zij bevestigde nogmaals, waarop ik het afgesproken bedrag heb betaald. Daarna uitgekleed. Het eerste wat ze tot mijn grote verassing deed was een condoomverpakking openscheuren. Hierop gingen alle bekende alarmbellen rinkelen. Ik weer gezegd waar ik voor kwam en dat we een deal hadden via Whatsapp en dat ze die deal wel 4x had bevestigd.

En plots sprak mevrouw geen Engels meer. En begon ze met een vertaalapp op haar telefoon moeilijk te doen. Omdat ik geen zin had in haar spelletjes, mijn geld terug gevraagd. Dat kreeg ik niet. Ik had inmiddels ook geen zin meer om op een andere manier met haar aan de slag te gaan voor het geld dat ik had betaald. Ook na herhaaldelijk aandringen kreeg ik mn knaken niet terug. Ze begon iemand te bellen, geen idee of ze echt iemand belde. Omdat ik geen zin had in een mogelijke fysieke aanvaring met wie dan ook, ben ik zonder mn geld terug te krijgen vertrokken.

Hierbij zijn jullie dus gewaarschuwd voor deze tante.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan