Recensie Maggy, Amstelveen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

italams

Wandelaar
35
06/04/22
40
18
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Plassex door klant
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/7856795-maggy
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik denk dat ik een jaar geleden naar Maggy's ben geweest.

Ik was erg opgewonden door het idee van de squirtmassage.

Ze is een heel mooie vrouw, niet jong, maar echt stereotiepe MILF. Als ze de volledige dienst zou doen, zou ik haar op de toplijst hebben staan.

De massage viel een beetje tegen. 70% van de tijd, zo niet meer, masseerde ze mijn benen. Niet het meest erotische deel van mijn lichaam, als je begrijpt wat ik bedoel. Tot de laatste 5 minuten heeft ze mijn penis, of ballen, of dat gebied niet aangeraakt.

In de praktijk houdt de squirtmassage in dat ze met haar kutje over mijn been of arm wrijft en een paar druppels urine laat ontsnappen. Toen ik haar vroeg om het op de borst te doen, of dichter bij mijn kruis, antwoordde ze "volgende keer".

Ik hou er niet van om dat bedrag te betalen om dingen "de volgende keer" te doen.

Nu ik erover nadenk, ik vroeg ook om nuru (in de advertentie), maar ze gebruikte nooit nuru-gel.

Het meisje is heet, de situatie is heet, maar de eigenlijke massage is niet echt spannend. Als ze meer zou spuiten en de erotische delen van het lichaam meer zou stimuleren, zou ik vaak teruggaan.

Een jaar geleden was de locatie raar, een soort bordeel met meerdere kamers? Je liep naar binnen en zag andere meisjes, maar de kamer zelf was leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan