Recensie Manuela, Almere 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TTinus

Wandelaar
98
01/08/21
149
33
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/manuela-top-massage-almere-ook-duo_7503393
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag is bij deze dame gaan kijken, er is al een draadje in de zoek rubriek maar nog geen recensie dus bij deze.
Had al een tijdje mail contact maar kon er dan vandaag eindelijk terecht. Manuela ontvangt dus in een privé setting vanaf 50 jaar en doet uitsluitend massages. Bij binnen komst gelijk door naar de kamer en werd mij wat te drinken aan geboden. Na het financiële gedeelte kon ik evt douchen maar daar ik net fris gedouched te hebben kon ik naakt op het bed gaan liggen. De kamer is prima verzorgt net als Manuela, sfeer muziekje, prima bed. Ogen dicht en genieten maar. zoals ze zelf zei laat ze het over aan hoe het voelt voor haar, en ik kan zeggen dat ik heb genoten. Voor mij een ervaring die ik nog niet heb mogen ervaren. Heerlijk met olie word er een erotische body to body massage gegeven en na het omdraaien zei ze tegen mij dat ik haar ook mag aan raken en na wat olie op mijn handen waren we elkaar heerlijk aan het masseren. wat er precies is gebeurt laat ik voor mijzelf maar ik heb genoten.
Ze zegt zelf dat ze 1 klant per dag doet om het voor haar leuk te houden. Ze is trouwens een mooie dame om te zien en te bevoelen vooral haar kontje en borsten voelden heerlijk aan. Ik zal haar als ze het toelaat vaker gaan bezoeken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
750 voor drie uur
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Er zijn verschillende linkjes en er worden verschillende argumenten aangedragen wat ze wel en niet doet en of ze wel of niet getrouwd is en met wie ze wel en niet neukt en/of ze alleen masseert en met wie.

Ik heb onlangs met haar afgesproken en deze dame is heel erg schoon , lief en attent en kan als de beste masseren maar er is zeker meer mogelijk als je maar betaald.

Uiteraard ben ik een lieve , mooie en lekkere man en dat vindt Manuela erg prettig blijkt wat we hadden een zeer fijne klik dus stelde ik voor dat ze echt wel op mijn grote pik mocht gaan zitten en dat deed ze graag. Alles met condoom dus neuken en pijpen. Tongzoenen is niet iets wat ze graag doet en zeker niet met iedereen en daarom tongzoende ze maar heel kort met puntje van haar tong. Gewoon zoenen ja hoor dat was prima. Haar kutje wordt erg nat en ze ruikt heel erg lekker en af en toe ging mijn vinger langs haar kontgaatje en floepte bijna naar binnen maar daar houdt ze niet van.

Ik heb haar in allerlei verschillende standjes geneukt en ze deed erg lekker mee. Ze gaf aan dat ze een jaar geleden voor het laatst was geneukt en haar kutje was erg nauw dus ik moest heel erg rustig aan doen.

Echt een topadres maar besef wel dat de prijzen die genoemd worden voor neuken niet kloppen. 250 per uur inclusief neuken. Ben drie uur binnen geweest dus totaal 750 euro en tikkie gaat via haar zus dus dat is even ongemakkelijk. Volgens mij heeft ze geen man en is ze absoluut niet op zoek naar een relatie
 
Blijkbaar weet jij meer ik schrijf wat zij zegt dus maar weet ook dat het in dit wereldje alleen om geld draait en als je lapt dan kan je iedereen neuken en ook manuela al suggereren velen dat ze alleen neukt met haar man en dat ze alléén masseert
 
Manuela neukt gewoon met mij. Ik kan niet over anderen oordelen maar ik vermoed dat ze met iedereen die er voor betaald gewoon neukt.

Niets mis mee overigens.
Zo zie je maar dat eerlijk duurt het langst en deze zogenaamde masseuse is flink door de mand gevallen. Ze doet zich voor als een heilige en is dat absoluut niet en dat is jammer want de recensies suggereren dat ze puur en eerlijk is en dat is gewoon niet zo en dat was dus een eyeopener voor mij. Zal daar zeker ook niet meer heengaan.
 
Laatst bewerkt:
nou toch niet iedereen ik ben 2x geweigerd vroeger bij2 verschillende dames

al bood je 4000 dan nog niet. waar ok nutpch wel erg blij om ben achteraf
Heb je het over Manuela?
Zo zie je maar dat eerlijk duurt het langst en deze zogenaamde masseuse is flink door de mand gevallen. Ze doet zich voor als een heilige en is dat absoluut niet en dat is jammer want de recensies suggereren dat ze puur en eerlijk is en dat is gewoon niet zo en dat was dus een eyeopener voor mij. Zal daar zeker ook niet meer heengaan.
Wat is er mis mee dan?

Je zegt dat je 3 uur met haar hebt doorgebracht. Is dat niet bevallen?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan