Recensie Mara, Brussel (voorheen Amsterdam, Hilversum) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Pjotr-85

Newbie
7
27/08/21
3
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hilversum/9236429-mara#overview
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Voor 100 euro ben ik vandaag 30min geweest bij Mara, een donkere schoonheid.

Ze woont in Portugal en gaat vaak naar België, maar is nu in Nederland.

Afspraak maken was makkelijk, maar ging via SMS , heb haar aangeraden om whatsapp te nemen, dat werkt toch iets makkelijker.

Ze ontvangt dicht bij Hilversum centraal, 10 min lopen volgens Google Maps,
Parkeren kan in de straten eromheen, maar is nog net betaald parkeren.

Na het parkeren vroeg ze mij te bellen voor het huis nr, haar plek was goed te vinden, maar als ze er zelf niet mee komt, vraag dan welke verdieping, want dat had ik niet meegekregen, dus stond ik daar in het portaal een paar tellen, voor ik doorhad waar ik moest zijn.

De foto's zijn van haar, maar wel uit de tijd dat ze 24uur per dag sporte, nu heeft ze wat Corona kilo's, maar ik zou haar zeker niet dik noemen. Ik vond haar lichaam aantrekelijk, en zeker doggy style was een genot voor mijn ogen.

Mara is een gezellige meid waar je goed mee kan kletsen, na binnekomst haar betaald en begonnen met zoenen.
Ze heeft een interessante manier van tongzoenen, waarbij ze soms agressief op je lippen zuigt, je moet haar daar voorzichtig in sturen als je dat niet lekker vindt.

Ze kwam wel met een pakketje met condooms en schoonmaak doekjes aanzetten. Meestal zijn de schoonmaak doekjes voor mij een grote rode vlag, maar ze werden netjes op het bed gelegd, voor het schoonmaken na de daad.

Daarna een beetje geknuffeld op het bed, en langzaam afgedaald en haar gebeft, dit kon ze wel waarderen, ze heeft een mooi schoon poesje en smaakte ook prima.
Ze pijpt helaas met condoom, wat niet echt aan mij besteed is, maar ze deed het goed en vergat de jongens ook niet.

Wat standjes doorgenomen, en uiteindelijk in doggy klaargekomen, na het klaarkomen nog een tijdje in haar gebleven en met haar mooie lijf gespeeld en ze draaide haar hoofd zo dat we konden zoenen, dat maakte het toch wel prettig, ipv dames die gelijk opstaan en wegrennen.

Na het schoonmaken, weer even op bed gelegen en geknuffeld, je kan goed met haar kletsen.
Op een gegeven moment toch haar lichaam weer gaan verkennen, en haar nog een keer klaar gelikt. Een 2de ronde zat er voor mij niet in.

Daarna nog met haar gesproken over van alles en nog wat, ze is zeker geen klok kijkster, maar helaas moest ik weg.
 
Laatst bewerkt:
Bericht aan moderator:


Is zelfde als deze uit Gent(Brugge), Brugge en Leuven:
 
Dit is een beetje een lastige om samen te voegen. Het gros van de posts van haar staat in de Belgie/OVL sectie. Indien ik beide ga samenvoegen komen deze te vervallen een staan ze in dit topic. Doch verblijft ze het gros van de tijd in Belgie.

Ik zal er voorlopig de links bijplaatsen een zien hoe dit topic evolueert.

 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan