Recensie Maria (Roe), Verversrui 11/5, namiddag 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1098

Stamgast
Forumpionier
311
08/07/21
3.115
6
Vandaag (zondag) rond 15u nog eens gaan piepen in het SKW. De jonge Maria viel me op door haar zwarte looks en blauwe, mysterieuze ogen. Het was een gokje maar ik dacht why not. Aitor probeert zoveel mogelijk nieuwe meisjes uit momenteel. Vindt hij spannend.

Maar, ik wist het al toen we in de lift stonden. Maria vertelde me dat haar Engels niet zo goed was. Dat is codetaal voor "het boeit me niet wie jij bent laat ons dat hier zo snel mogelijk afhandelen".

Aitor is een braaf manneke en dus liet hij het maar gebeuren. Somtimes you win sometimes you lose. Even vroeg ik of ik nog kon vertrekken en dat kon maar toch maar de kamer in op goede hoop. Tevergeefs. Toen ik mijn vers briefje van 50 gaf hield zij het tegen het licht om te checken of het wel echt was. Dan weet je het wel hé boys.

Mooie borstjes en knap gezichtje maar haar lichaam is niet echt aantrekkelijk. Er is een reden waarom zij zo in het zwart bedekt is. En weet je, het is niet dat zij je probeert af te rippen want Maria bleef vriendelijk en behulpzaam, maar je kan moeilijk over een goede ervaring spreken. Voor het pijpen bracht ze al gel aan en zonder voorspel doet ze condoompje om. Neuken on top met handje. Idem in missio. Doggie zag ze niet zitten. Dan maar laten aftrekken hetgeen ze wel goed deed. Heerlijk klaargekomen terwijl ik lekker met haar borstjes mocht spelen. Het was net op tijd blijkbaar want toen belde haar vriendje Bogdan die wat zenuwachtig begon te worden.

Deze meid zullen we niet lang zien in het SKW denk ik. Voor de ervaren wandelaars TMM.
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
gisteravond ook deze dame bezocht,zag er aan het raam mooi uit leuk gezichtje dus naar binnen, boven in de kamer aan gekomen viel al direct op dat er weer eens
geen laken of handdoek op de matras lag nog kussen shit, naar de betaling uit gekleed en op bed,toen zij zicht uit kleden ind zag er toch niet zo strak uit wat vet rollen aan de onderkant jammer gelijk een klodder gel tussen de benen :rolleyes: beffen kunnen we dus wel vergeten, kwan al direct met een condoom af terwijl hij nog niet op oorlog sterkte stondt,heb het haar nog proberen duidelijk temaken maar helaas rubber er over pijpen deed ze redelijk maar kort,neuken heb ik haar eerst laten berijden al dacht ik eerst dat ik in haar hand lach te neuken ,had namelijk haar hand achter zitten,maar was okay zat er dus toch in,later nog op haar afgereden en rubber vol gemaakt,al bij al slechte ervaring heb het gevoel dat ze daar niet echt uit vrije wil zit,toen ze zich waste bleef ze bezig als of ze zich vies voelde,zelfde als mij collega eenmaal en nooit meer
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan