WHEM Massages met happy end

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

zoekende46

Wandelaar
47
11/12/21
25
Wie weet een goed niet zakelijk adres voor een massage. Wel waar je de vrouw af en toe kan aanraken en likken zonder gelijk de hoofdprijs te betalen. Zoek verder geen intiem.
Gemiddeld lees je €70 maar als je af en toe aan wilt raken of even wilt likken betaal je €50 extra. Wil best wat extra geven maar €50 is niet in verhouding zeker omdat ik een vast adres voor 1x per week zoek.
Regio Driehoek Rotterdam, Utrecht, Breda
Vrouwen mogen ook reageren natuurlijk.
 
Dat zal toch in de meeste massagesalons wel gewoon moeten lukken? Zeker als ze er B2B aanbieden?
Nou beffen in massagesalons zonder extra's af te nemen zal niet snel gebeuren hoor. Mocht iemand hier wel een adresje voor weten hou ik me aanbevolen 😉.

Het is of alleen massage met soms wat extra mogelijkheden (borsten/kutje aanraken) bij een goede klik of standaardservice bij sommige dames, of massage en extra's waarbij er vanalles mogelijk is (maar lang niet bij iedere dame mogelijk). Maar beffen zonder extra's heb ik nog nooit meegemaakt helaas (wel borsten likken een enkele keer).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Forum statistieken

Onderwerpen
37.969
Berichten
738.740
Leden
34.000
Nieuwste lid
henkdetank
Terug
Bovenaan Onderaan