Recensie Maya, Antwerpen, Schippersstraat 30/2 4,29 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Totale kosten (in euro)
100
Ik had eerst 50 betaald, maar na een lekkere blowjob en 3 verschillende standjes wilde ik maar niet komen. Bijbetaald en zo begonnen we weer van voren af aan. Ik vroeg of 69 kon, maar dan wilde ze zich eerst nog ff verfissen. Ik stond ondertussen mega-geil dus liet haar gewoon verder zuigen.'ik stelde haar houding wel heel erg op prijs. Na een lange tweede blowjob, kwam ze weer on top en heeft ze me fanatiek afgereden tot een zalig orgasme.

Heerlijke meid die ook vlot babbelt. Topper!

Gisteren zat idd iemand anders op dit adres. De vrolijke Carla vol energie na vakantie stond hier te pronken in idd een zwarte body. De Maya van dit adres ken ik niet, maar wandelaars die zich vergissen en per ongeluk bij Carla binnenstappen, zullen zich dat zeker niet beklagen. Haar dienstverlening is immers uitmuntend.

Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Maya is en blijft met een straatlengte voorsprong mijn favoriete dame in het kwartier.

We spraken af voor een half uur en begonnen met een fijne 69. Daarna bereed ze mij heerlijk on top. Hierna naam ik haar in normal en daarna nogmaals maarcdan terwijl ikzelf naast het bed stond.

Kijkend in haar mooie ogen kwam ik lekker klaar.

Op naar de volgende bij deze sympathieke topmeid.

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Met deze vriendelijke meid lekkere wip en blowjob gehad, nam relaxt de tijd en ook lekker mogen beffen. Hygiene uitstekend.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Ik had eerder die nacht al Juliana bezocht en had drie opties: vertrekken, Juliana opnieuw bezoeken of een andere topper benaderen. Het was nog net geen één uur en het zag nog steeds zwart van het volk buiten.

Enkele jaren geleden gaven twee forumhelden me al de tip om Maya te bezoeken: een "wipkonijn" met een bolle kont. Aan het begin van de avond had ik haar al even achter de vitrine gespot en toen was ze in hetzelfde bedje ziek als Juliana. Ook zij schonk toen weinig aandacht aan de passanten en zat passief neer op haar stoel, waardoor die bolle kont niet zichtbaar was of werd uitgespeeld. Initieel koos ik ervoor verder te wandelen, maar na mijn bezoek aan Juliana groeide mijn interesse, vooral omdat ze na enkele rondjes zag dat ik duidelijk interesse had én ze als een van de weinigen steeds uitdagend bleef glimlachen naar me.

Helaas was ze tussen 1 en 3, wanneer ik haar wou bezoeken, nét erg druk bezet. Ik besloot te wachten, maar ik had dan ook nooit gedacht dat mijn voorganger een kleine 45 minuten binnen zou zijn…

Uiteindelijk kwam ze net voor half vier de trap af. Ze zat nog maar net terug neer op haar stoel toen ze mij binnenliet. Maya is een hele knappe, en lieve dame. Van op straat zou je nog kunnen denken dat ze koel en afstandelijk is, maar eens op de kamer is ze heel warm en zacht. Twee uur na Juliana was het de beurt aan Maya, die me ook een voortreffelijke pijpbeurt gaf. Ik complimenteerde haar met haar naturel lichaam, wat ze erg apprecieerde, ondanks dat ze dit wellicht elk uur van de nacht te horen krijgt. Ze was vooral trots op haar volle kont, maar zei dat ze een grotere cupmaat overwoog, wat echt niet nodig is. Ze zijn niet overdreven groot, maar meer dan genoeg.

Ook bij haar ben ik gestart in doggy, noblesse oblige. Ondanks dat haar kont Maya's grote troef is, viel het mij op dat Juliana's kont toch nog echt een klasse breder is (om maar te duiden hoe thick Juliana is geworden)… Ook bij Maya was het heerlijk stoten, zacht en diep, soms iets harder. Meer kun je niet verlangen.

Ondanks dat ik al een lading had gelost voelde ik het ineens komen. Het scheelde geen haar, maar ik kon Maya nog net om een position switch vragen. In cowgirl reed ze me af, en na een zalig orgasme bleef ze nog een dikke minuut verder wippen met haar heerlijke billen. Iets wat zeldzaam is achter het raam, maar heerlijk aanvoelde!

Na de daad volgde een leuke babbel en gaf ze te kennen dat ze een hele goeie, drukke nachtshift had. Maya is zeker een aanrader, maar het beste van de nacht moest voor mij nog komen. Deze wandelaar ging nog even niet slapen…

Terug
Bovenaan Onderaan