Recensie Mee Nakhon Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spelletjes

Vaste klant
186
04/07/21
104
7
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/seksbedrijven/massagesalon/rotterdam/102042-nakhon-prive#overview
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik was in de buurt en besloot het erop te wagen wat dames en kwaliteit betreft. Er waren 3 dames waarvan ik er twee heb gezien. Nok, is nieuw, is vrij lang voor een Thaise en een jong uiterlijk en knap, ze staat op de foto, maar ik weet niet welke, en de dame achter de balie, dat is Mee met een aardig gezicht. Nok had een afspraak dus ik met Mee mee, voor 3 kwartier. Mee kan goed masseren en haalt de knopen uit de spieren, maar de massage was niet volledig. Tenslotte wat teasen en omdraaien waarna ik mezelf naar het HP bracht, terwijl Mee hem eerst had opgewarmd. Lichaam aanraken is toegestaan; pijpen met condoom is mogelijk, maar je moet overleggen over het bedrag want dat staat niet op de prijslijst. Tenslotte heb ik nog gedoucht. Mee is een behulpzame en aardige dame, leuk beetje gevuld figuur met mooie borsten c-cup. Er liggen 2 prijslijsten met nieuwe bedragen, een voor Massage en HP en een voor massage en intiem. De oude prijzen op Kinky zijn voor massage en intiem, tel daar 10 euro bij. Ik betaalde voor massage en HP 70 euro voor die 3 kwartier. Ik heb niet op de tijd gelet. Mee vroeg wat ik lekker vind om me te helpen klaar te komen. Mijn fantasie is klaar komen in de mond, dat ze doet Mee niet, ze is verstandig.
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan