Recensie Tina, Nakhon, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Spelletjes

Vaste klant
186
04/07/21
104
7
Vandaag Nakhon bezocht. Geen mondkapjes, niet temperaturen. Ik had keuze uit 2 dames. De flinkste dame gekozen die Tina heet, of was het misschien toch Linda. Ik geloof het dan wel. Nederlands is moeilijk voor een Thai. (De laatste tijd weet ik niet meer wie ik moet bezoeken. Ik moet toch wat. Mijn vaste dames zijn weg, daar was ik gewend). Ik wilde een massage, niet gerept over een HP of meer. Niet gevraagd hoe de andere dame heette. (Toen ik vertrok had ik het over Eva, ik hoorde een vrouwenstem op de achtergrond, dat is Eva, zei Tina. Nou, dacht ik, als dat de vrouw is die ik net niet gekozen heb, heb ik wel een totaal andere voorstelling van de beroemde Eva. Maar misschien was Eva uit het zicht) Goed, ik ben met 'Tina' op het kamertje aan de straatkant. Tina droeg zwarte kousen en een zwart soort onderjurkje. Dit hield zij aan tijdens de massage. Zij is niet echt knap (meer). Ze begon met massage van de hele achterkant van het lichaam. Deze dame kan echt masseren. Ze had er plezier in. Wat heb je met je rug gedaan? Het was een stevige massage, af en toe wat pijnlijk, van top tot teen en de schouders. Bij het omdraaien, na een half uurtje, dacht ik dat ik klaar was, maar Tina wilde me verwennen en begon mijn penis te masseren. Meer dan dit was wel mogelijk, maar dan zou zij zich nog moeten wassen. Ik dacht als het haar lukt om me nog binnen het half uur klaar te trekken haal ik dat niet. Dus ik zeg doe rustig aan, ik blijf een kwartier langer. Af en toe trok ze wat te hard, ze sloeg met haar hand tegen mijn ballen aan, daar heb ik wat van gezegd. Ik voel het nog een beetje. Af en toe stopte ze haar vinger in mijn kont. En tussendoor kreeg ik een knuffel. Op laatst lag ze naast me en slaagde ze erin een heftig orgasme eruit te persen. Intussen had ze haar borsten ontbloot. Ik rook een bepaalde geur bij haar helaas waarvan ik de oorsprong niet kon plaatsen. Knoflook komt vaak voor bij de Thai. Na afloop kon ik douchen op de kamer. Maar dat vond ik niet nodig. Ze had geen geurloze massageolie gebruikt, maar iets anders wat lekker rook. Dus als je een vrouw thuis hebt, kun je beter douchen😇. Kortom, deze Tina kan goed masseren, het kan wat pijnlijk zijn. Als ze je aftrekt moet je haar temperen. En als je wilt dat ze zich ontkleedt, moet je dat aangeven. In de omgang is ze een gezellige prater. Een knuffel bij het afscheid. Maar voor mij is zij niet degene die ik zoek. Ik ben kieskeurig, maar dat zijn wij bijna allemaal. Tot slot, de Thaise dames rouleren overal. Nakhon heeft ook een filiaal in Vlaardingen. Gisteren kon een medewerkster daar niet naar binnen omdat de kade was ondergelopen door de storm Corrie. Dus even informeren.

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tot slot, de Thaise dames rouleren overal. Nakhon heeft ook een filiaal in Vlaardingen. Gisteren kon een medewerkster daar niet naar binnen omdat de kade was ondergelopen door de storm Corrie. Dus even informeren.
Van het rouleren merk ik vrij weinig. Nok en Wannie de enige dames in Vlaardingen. Wat mij betreft gaan ze dat rouleren wel doen. Heb ik ook aan ze voorgesteld per mail, maar helaas zoals bij veel Thaise salons geen reactie terug ontvangen. De locatie in Vlaardingen is een stuk mooier dus hopelijk gaan ze er snel werk van maken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan