Recensie (Meesteres) Dana (Roe), Antwerpen, Schippersstraat 21/2 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ter kennismaking neem ik de eerste keer steeds een vluggertje van 50€ om daarna steeds 30 min/100€ (of meer) pakket te nemen…
is er iemand die weet of Dana begint bij 50€?
 
ter kennismaking neem ik de eerste keer steeds een vluggertje van 50€ om daarna steeds 30 min/100€ (of meer) pakket te nemen…
is er iemand die weet of Dana begint bij 50€?
Ja, voor zover ik weet , voor een vluggertje (maar dat zal dan geen "special" zijn) begint zij wel aan 50€. Beetje sm of dirty games zal half uur en 100 of 150 € zijn, afhankelijk wat je wilt natuurlijk.
 
Nog eens bij Dana geweest. Prachtig lijf, heeft liters champagne voor je klaar als je er op voorhand om vraagt. Bijkomend een heerlijk kontje zeg. Voor liefhebbers krijg je alles wat beschikbaar is. Daarnaast doet ze duo, trio en doet alle BDSM toestanden. Geweldig
 
Nog eens bij Dana geweest. Prachtig lijf, heeft liters champagne voor je klaar als je er op voorhand om vraagt. Bijkomend een heerlijk kontje zeg. Voor liefhebbers krijg je alles wat beschikbaar is. Daarnaast doet ze duo, trio en doet alle BDSM toestanden. Geweldig
 
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Speciale kleding verzoek
  6. Tussen borsten (russisch)
  7. Voetfetish
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dana - Dirty Queen
 
" vreemde kerel " die Gus !
Opende een nieuw topic voor Dana, alhoewel hij eerder al x-aantal berichten schreef in het al bestaande topic van Dana.
Lid sinds september 2021, 10 berichten over Dana en 1 over haar vriendin Sara ?
Gus ga naar hus want de koeien staan op springen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Plassex
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Duur van bezoek
120 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
400
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Dana is een echt toppertje en maakt me steeds heel blij met haar fantasietjes.
Is niet de goedkoopste maar een klassedame mag wel iets kosten natuurlijk
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Speciale kleding verzoek
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
500
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Maandag had ik Dana via Whatsapp gecontacteerd omdat ze de laatste tijd veel op afspraak werkt. Afspraak genomen op vrijdagnamiddag. Tien minuten voor het afgesproken uur, vroeg ze:" Ben je eral? Binnen een kwartier ben ik vrij." Uiteindelijk 25 minuten gewacht.

Eenmaal in de kamer zag ik hoe ze gekleed was en man dat was de moeite... zoals altijd heeft ze een ongelooflijke speelpakje aan en eronder haar zwarte laarzen. Ze ziet eruit als een echte Domina en is er klaar voor... Ik ook... Ik ben alleen van het zicht al zo geil als een otter. Het werd de beste sessie ooit die ik met haar gehad heb... Gedurende de week hadden we wel een paar zaken afgesproken... Ze was niets vergeten... Toppertje bij de toppers.
 
Als een dame op lichaam en of tepels kust , ook met tong is dat niet het bedoelde tongkussen, daarbij wordt zoenen met tong van beide personen bij elkaar mond op mond bedoeld. Dame kan nu veel vraag bij raam voor tongzoenen krijgen en of teleurgestelde of boze jaloerse klanten. Thats all.
 
Klopt, due 500 staat voir 2.5 uur spel staat ook 120+ min bij, en tongzoenen is verkeerd aangekruisd of verkeerd begrepen wat het is doir Goofy58 die eind april dat aankruiste in zijn recensie.

Belangrijkste is dat Dana verder zeer positief bescheven wordt qua service en dat ze geen tongzoenen doet, met niemand, dat heeft ze mij ook laten weten, dus klanten hoeven er niet naar te vragen. Voor de rest kan je een top sessie krijgen bij haar😃💪
 
No way.
Deze is 53 en de Dana in SS is ongeveer 35 of iets jonger.
Last van dyslexie😂??
En van lezen ook blijkbaar, want het adres staat in het vetgedrukt in haar advertentie:ROFLMAO:
 
Ik ben zondag terug door haar verleid geweest en ik wist wat haar plannen waren met mij , maar de verleiding werd groter dan angst .
Dus ze kon gewoon haar fantasie doen met mij , terug in de kuisheidsgordel met die pinnen .
Ze lokte mij naar het kruis om mij daar stevig vast te binden en de kuisheidsgordel werd aangedaan met het nodige geduld van haar en mijn concentratie om terug een slappe lul te krijgen en de kuisheidsgordel werd aangedaan . Eens dat hij was aangedaan begon ze mij terug op te geilen tot de pinnen in mijn vel gingen van mijn lul , dan begonnen mij steeds hardere zweep slagen te geven , met een zweep met pinnen op mijn borst en buik , wat eigelijk de bedoeling was om mijn lul terug wat slapper te krijgen , maar ik werd nog griler door de zweepslagen, ik voel de de pijn steeds meer maar het genot werd ook steeds groter , waardoor de pinnen steeds dieper in mijn gingen .
Dan kreeg het idee dat ik tussen haar zou moeten neuken met de kuisheidsgordel nog steeds aan .
Ze maakte mij los en moest op bed gaan liggen waar ik onmiddellijk terug werd vastgebonden, door deze onderbreking van haar erotische verleiding, had niet eens pijn en besefte niet dat die pinnen van de kuisheidsgordel nog steeds mijn vel doorboorde .
Ze begon terug met de zweepslagen en verplichte mij om tussen haar borsten te neuken en te kijken naar mijn lul terwijl ik haar borsten neukte . Het was vrij pijnlijk maar toch deed ik het met veel genot voor een moment.
Toen ze het genoeg vond ging ze nog met mijn prostaat gaan spelen en dan ben ik klaargekomen in die kuisheidsgordel.
Dan mocht die eindelijk uit en ik kreeg rust .
Ze liet mij wat meeroken van haar sigaretje en begin opnieuw te spelen met mijn lul tot ik terug kon klaarkomen , maar ze stopte net ervoor .
Ik werd terug vrijgelaten,
Nog een praatje en wat ze graag de volgende keer zou willen doen
 
Terug
Bovenaan Onderaan