Memorabele cadeaus

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heb inmiddels al even een tijdje een ander memorabele presentje gehad.

Een n**kmachine met 2 soorten dildo's die je erop kan schroeven, werkt op stroom.

Wilde ze laatst op iemand uitproberen, pleuren er 2 schroeven uit. Potver3.. had je v alles in je hoofd.. gaat 't niet door🤦‍♀️

Nadat Cor er eindelijk achterkwam waar die schroeven hoorde, is die inmiddels weer gemaakt 😊

Hopelijk de volgende keer maar weer proberen, mits meneer geen 1-dagsvliegje was en anders gewoon op iemand anders 😋
 
Heb inmiddels al even een tijdje een ander memorabele presentje gehad.

Een n**kmachine met 2 soorten dildo's die je erop kan schroeven, werkt op stroom.

Wilde ze laatst op iemand uitproberen, pleuren er 2 schroeven uit. Potver3.. had je v alles in je hoofd.. gaat 't niet door🤦‍♀️

Nadat Cor er eindelijk achterkwam waar die schroeven hoorde, is die inmiddels weer gemaakt 😊

Hopelijk de volgende keer maar weer proberen, mits meneer geen 1-dagsvliegje was en anders gewoon op iemand anders 😋
Je maakt nog eens wat mee, Joke
 
Ja joh,

-Mannen die een slip willen kopen die je eerst zo ranzig mogelijk moet maken
-Mannen met maatje bigfoot in vrouwenondergoed
-Mannen met strings aan 🫣
-Een oud gebakje die je matras nat piest, terwijl zijn kin nog onder de opgedroogde chocolademelk zit
-Iemand met een kaas fetisj ( echte kaas )
-Mannen met gevallen gesteente onder hun voorhuid
-Nzc voorstellen, ter plekke. Soms zelfs afdwingen
-Mannen die je doorstuurt naar een huisarts, vanwege rare plekken op hun rug

Natuurlijk wijk ik weer af 😄, maar idd.. je maakt wat mee 🤣
 
-Mannen die je doorstuurt naar een huisarts, vanwege rare plekken op hun rug

Natuurlijk wijk ik weer af 😄
Moet zeggen dat dit stukje zorgzaamheid toch wel een heel mooi cadeau is om te mogen ontvangen. Zeker als er na controle blijkt dat het iets is wat kwaad kan/kon.

Mooiste wat ik gekregen heb is een gratis diner bij mij thuis die gekookt werd door haar. De dame was voor onze date met een familielid wezen shoppen in de stad waar ik woon en die zouden daar ook uit eten gaan. Echter, werd diegene waarmee ze was opgeroepen voor werk waardoor dat plan niet doorging. Dus ze belde met dit voorstel en stond iets meer dan een uur later, met een tas vol boodschappen, bij mij voor de deur. Natuurlijk kun je stellen dat dit niet helemaal een spontaan cadeau was maar heb er niets aan hoeven bijdragen (behalve de wijn) en de 'klok' begon ook pas te lopen op de geplande tijd.

Gekste wat ik cadeau aan iemand gegeven heb is een 5kg zware courgette uit mijn tuin. Dame hield van courgette(soep) en kon dit zeker wel waarderen. Er vooraf wel bij verteld dat die ook echt wel alleen te gebruiken was voor de soep en ze de schil en pitten beter niet kon eten (veel te vezelig/houtig).
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan