Met dvp een sigaretje

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 2948

Wandelaar
34
13/09/21
13
1
Ja, dit is een serieuze vraag/topic

Bij de reviews staat altijd roker ja/nee. Ik vind het ontzettend leuk om even samen met de dame (of wie dan ook) een sigaretje te doen. Zeker als ik een 60 of 90 minuten afspraak heb.
Helaas zijn mijn vaste adressen hier niet zo voor in.

Ik zoek dus een leuke dame waarvan jullie weten dat ze dit doet. Wel kaliber 200 eu per uur, knap etc. En dan bedoel ik niet doorgerookt maar een classy smoker. Daar wordt ik toch (ja echt) een beetje warm van.
Vrij specifiek maar nooit geschoten...?
 
Ik rookte soms eerst een sigaretje met Elena... Tsjechië hebbe haar ziel. Gewoon op de kamer, ze dacht dat zwaaien met het handje wel voldoende hielp.
Maar meestal liever niet rokers, stinkt ook zo bij het vrijen, zei Femke me ooit.
Veel succes!
 
Ik rookte soms eerst een sigaretje met Elena... Tsjechië hebbe haar ziel. Gewoon op de kamer, ze dacht dat zwaaien met het handje wel voldoende hielp.
Maar meestal liever niet rokers, stinkt ook zo bij het vrijen, zei Femke me ooit.
Veel succes!
Goed punt, het hoeft van mij niet per se binnen (wel het beste maar OK). ik neem aan uit je bericht dat Elena niet meer hier werkt?
 
Waarschijnlijk deze?

Als je op haar naam zoekt vind je meer info.
ik dacht dat er stond check me 50 years. die heeft zijn beste tijd ook gehad.

Je hebt Jaycee en Sabrina in Brabant die roken. Kaira en Chloe in Amsterdam. trouwens ik kom telkens bij dames die roken :(.Ik stink helemaal naar de rook daarna.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan