Recensie Mia, House of Pleasure, Kinrooi 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
48
26/05/22
29
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nogmaals naar HOP gegaan en dit keer geen afspraak van te voren gemaakt maar gewoon eens kijken wie er allemaal beschikbaar waren. Er waren best wel wat dames aanwezig, iedere dame uit de line up zou ik wel eens de kamer mee willen delen. Maar mijn ogen vielen gelijk op Mia. Een jonge colombiaanse, prachtige meid. Ze heeft geen advertentie dus kan geen link plaatsen.

Een voordeel dat ik spaans spreek, ze gaf aan dat haar engels niet zo goed is en dat ze over paar weken weer weggaat.

De date was verder prima, verwacht geen GFE. zoenen deed ze best wel lekker met haar volle lippen, vervolgens na elkaar verkennen haar uitgebreid gelikt en wat heeft ze een heerlijke poes. Ze kreunde lekker en greep al snel mijn hoofd vast en ze kwam heerlijk klaar, ze genoot hier duidelijk van. Daarna was het haar beurt, ze pijpt helaas niet diep maar wel lekker nat en luisterde goed naar mijn wensen. Rubbertje om en ze heeft me cow girl klaar gereden. Vervolgens nog massage die wel prima was en nog een pijpbeurt maar er zat geen tweede orgasme in, ze deed wel haar best, dus lag niet aan haar.

Herhalingsgevaar niet direct aanwezig maar wel tevreden naar huis gegaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan