Recensie Micky, Tilburg (voorheen Den Bosch) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bassie

Meubelstuk
Forumpionier
1.191
06/07/21
2.068
13
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/tilburg/6769126-micky
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik denk voorruit met de geit, we gaan er weer eentje bezoeken, na wat app berichtjes wordt ik via de app gebeld, en daar het een en ander doorgesproken toch de beslissing genomen om een bezoek te doen. Op voorhand werd verteld geen kussen en geen vingers in pussy, oke als dat van te voren medegedeeld wordt weet je dat.
Het daarop volgende app verkeer krijg ik het adres, makkelijk de vinden, maar betaald parkeren in heel de omgeving.
Eenmaal binnen begint te dame in het matig Engels te ratelen, en dat stop alleen op het moment dat ze Bassie in haar mond heeft. Hier begint, het pzc was afgesproken ,maar ging niet gebeuren werd pmc of bijlappen, en dit is iets wat ik tijdens een date niet doe. Dan naar het neuk gedeelte , in de missionaris had ik wel zin in, de dame dus niet, i like fuck doggy was de opmerking dus na 2 min naar de doggy positie , en ondertussen ratelt de dame aan een stuk door, ook wordt er nog gevraagd of ik zin heb in een trio, met een vriendin, had deze al op de bank zien zitten, niet de mooiste, pas afgevinkt dus geen interesse hierin, door het vele praten was de gang er behoorlijk uit, dus maar handmatig laten afwerken, wat wel lukte.

Conclusie; Deze is volgens mij zo gek als een deur, lult Engels maar begrijpt volgens mij zelf maar de helft van wat ze lult, waar bij mij dus wel wat ergernis in zit, kleine dame, met kleine hang tieten, die denk ik al wat langer meedraait , en precies weet tot hoe ver ze kan/niet moet gaan. Kussen zat er niet bij, oke, maar zelf geen kus op de wang.

Nu is voor een half uur 70 euro geen topprijs, de service is er dan ook na, als ik nog een keer echt omhoog zit zal ik de stap misschien nog wel een keer doen, maar dan moet Bassie wel erg veel druk op zijn stang hebben, anders ga ik deze deur voorbij. Ze krijgt een 5+ voor de moeite, omdat ze beweegt en praat, met een sexdol heb je daar tenminste geen last van :D
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan