Recensie Milla, Nieuwegein (voorheen Utrecht, Almere) 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vrijdag weer eens naar Mila geweest. Wat is het toch een pracht van een vrouw, heerlijk zacht mooie borsten, lekker lang. Ze zat in een nieuw appartement in noord met een mooi uitzicht over Amsterdam Centraal. Prima parkeren en alles ziet er netjes en schoon uit. Tja er is al zoveel over haar gezegd, gewoon een heerlijk uurtje waarbij ze het je naar de zin wilt maken, af en toe en pets op haar billen is ook prima en boven al heerlijk zoenen, uiteindelijk heerlijk in haar mond gekomen waarbij ze niet gelijk naar de badcel rent . Toppertje
Dit draadje gaat toch over de blonde Milla (met 2 l) die al tijden in Nieuwegein bivakkeert. Jouw ervaring gaat volgens mij over de donkerharige Mila (met 1 l) die in Amsterdam zit. Volgens mij moet dit bericht verhuisd worden naar: https://www.girlsreview.nl/threads/...n-hilversum-den-haag-amstelveen-utrecht.7590/
 
had haar gevraagd om ff te verifieren via whatsapp met een selfie ofzo dat ik niet genept wordt met oude foto's van toen ze 20 jaar jonger was, en nu een heks, maar niet gekregen. Als ik het zo lees is ze best wel mooi nog? nog puntige borsten en strakke billen of heeft de tijd zijn werk gedaan met zwaartekracht? ik hou van echt straks als ik wandel.... geen cellulitus en hangtieten voor mij etc. brrrrrr....
 
Ben je recent nog bij Milla geweest Bas? ik heb haar een tijd geleden (>1,5 jaar) bezocht, toen was het een super leuk uurtje maar vond wel dat ze een beetje een buikje had. (ik houd van strakke buikjes ;-)).
Ben benieuwd hoe dat nu is
 
Ja, een deel van de dames wisselt idd onderling hun zwarte lijsten uit. Dus als je bij een dame op een zwarte lijst staat maak je kans om bij een andere dame ook niet binnen te komen. Maakt niet uit of je nu te recht of te onrecht op zo een lijst staat.
 
Adverteer dan niet, denk ik dan
Dus jij stuurt ook berichtjes naar alle dames die adverteren?
Want is de andere kant van jouw redenatie en zal ongeveer evenveel werk opleveren als het voor populaire dames is om op alle berichtjes terug te reageren.
Joh, af en toe wordt er niet gereageerd. Gewoon verder ademen en het de dames niet kwalijk nemen,

Edit mod: Duidelijk nu dat het niet iedereen makkelijk lukt met Milla af te spreken. Punt gemaakt, we hoeven dit niet allemaal te melden hier. Graag verder met recensies hier!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla#overview
Totale kosten (in euro)
180
De aanhouder wint. Na vele pogingen vorige week eindelijk bij Milla op bezoek geweest. Wat een heerlijke vrouw.
Iets ouder dan de foto's maar echte GFE. Jammer dat vingeren niet toegestaan was. Als dames kunnen kiezen uit de belangstellenden is het toch beter om de opties up to date houden
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag na een lange tijd Milla weer bezocht. Ontvangt inderdaad in een fraai appartement. Milla is en blijft een heerlijke dame. Toont belangstelling en geniet volop mee. Ze gaf aan dat ze echt niet 7 dagen per week actief is. Milla bedankt voor de relaxte date.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/almere/572194-milla#overview
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dan eindelijk Milla kunnen bezoeken. Prima en makkelijk bereikbaar appartement. Parkeergarage aan de overkant . Werd zeer aangenaam begroet en Milla lijkt heel goed op haar foto's. Even kort kennismaken . Ik had een cadeautje voor haar meegenomen en dat werd zeer gewaardeerd. Na financiën kon ik mij rustig opfrissen. Daarna begon Milla mij als heerlijk te zoenen en tongzoenen. Ze wilde graag weten wat ik lekker vond . Nou tongzoenen en rustige sex . Na een tijdje strelen en zoenen waarbij ik al zeer opgewonden werd moest ik op het bed gaan liggen . Zij begon mij te pijpen , diep en ook mijn ballen werden niet vergeten . Omdat ik graag van beffen hou na een tiidje de rollen omgedraaid. Haar zachtjes kussend en voorzichtig aan haar tepels gelikt ( zijn erg gevoelig) naar haar poesje afgezakt . Zij heeft een heerlijk poesje en smaakt verrukkelijk. Ze kon mijn beffen wel waarderen want kwam na tijdje licht schokkend klaar . Vervolgens condoom erop en in standje missionaris verder . Daarna nog doggy en deepdoggy . Ik raakte wat vermoeid en ze ging verder met pijpen . Op het einde al intens zoenend heerlijk klaargekomen . Na afloop nog gezellig gekletst en massage gehad . Ik snap de positieve recencies van Milla heel goed . Ze doet er alles aan om het je naar je zin te maken . Vanavond vertrekt ze om op vakantie te gaan . Dank je wel Milla
 
Terug
Bovenaan Onderaan