WHEM Miranda, Delft

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

Eazy

Wandelaar
60
09/02/23
17
1
Wie heeft er ervaring met Miranda uit Delft?
Ze is 62 jaar en doet alleen aan pijpen.
Dit is haar adv op Kinky:

leuke mannen ben je op zoek naar een mooie rijpe vrouw hier ben ik dan Miranda! ik hou erg van pijpen dat vind ik heerlijk er word niet geneukt je hoeft het niet te vragen Graag Nederlandse mannen
Ik ben beschikbaar van 11uur tot 21.00 elke dag
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/delft/8305847-miranda

Ze zit ook op SexJobs, maar die adv is nu offline.

Ik vind 75 euro voor 30 minuten pijpen wat aan de hoge kant

Iemand meer info of ervaring met deze dame?
 
Wie heeft er ervaring met Miranda uit Delft?
Ze is 62 jaar en doet alleen aan pijpen.
Dit is haar adv op Kinky:

leuke mannen ben je op zoek naar een mooie rijpe vrouw hier ben ik dan Miranda! ik hou erg van pijpen dat vind ik heerlijk er word niet geneukt je hoeft het niet te vragen Graag Nederlandse mannen
Ik ben beschikbaar van 11uur tot 21.00 elke dag
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/delft/8305847-miranda

Ze zit ook op SexJobs, maar die adv is nu offline.

Ik vind 75 euro voor 30 minuten pijpen wat aan de hoge kant

Iemand meer info of ervaring met deze dame?
Ik ga komende vrijdag, ben jezelf al een keer geweest?
 
Ik vind 75 euro voor pijpen door een oude vrouw nogal prijzig.
Ik deel je mening.

Voor de Corona tijd sprak ik in Delft vaak af met een echte oma! Ik heb in eerdere reviews al over haar gesproken.
Ik betalde 80,- per uur en ze genoot de gehele tijd! Denk op sommige momenten zelfs meer dan ik hahaha.
Helaas is ze door de Corona tijd naar Zwolle verhuisd om dichter bij haar familie te zijn dus voor mij geen mogelijkheid meer om haar te bezoeken.

Ik ben dus ook op zoek naar een Gilf die van wanten weet en betaalbaar is.
Hoop dat er snel een mogelijkheid hiervoor gaat komen.
Wel thuisontvangst want dat brengt wat meer sfeer voor mij.

Dus weet iemand nog een oma/gilf in de regio Rotterdam/Hoogvliet laat het me dan ajb weten. Jullie mogen mij een pm sturen met eventueel gegevens en of mogelijkheden!
 
Nieuwsgierig geworden door de reacties hier ben ik er afgelopen week toch even langs geweest. Het is een vriendelijke vrouw die je echt goed wil helpen. Ze neemt uitgebreid de tijd. Ze pijpt goed. En ik was 50 euro kwijt omdat ik snel klaar kwam. Dat is de prijs voor een vluggertje. Ik weet niet zeker of ik er nog eens heen ga, want echt aantrekkelijk kan ik haar niet noemen en er zijn wel meer dames die pzc aanbieden voor 50 euro. Aan de andere kant, verandering van spijs doet eten en ze is erg vriendelijk wat ik altijd wel een pre vind.
 
Nou, ik ben er geweest, en het lag niet aan haar vriendelijkheid of haar inzet, want die waren goed, maar ik ben me rot geschrokken.

Ik kwam aan om 10:45 en zei ze dat ze zich had verslapen. Kan gebeuren natuurlijk, geen probleem.
Maar ik had eigenlijk weg moeten gaan nadat ik een algemene indruk van haar had gekregen.
Het huisje was behoorlijk rommelig en niet opgeruimd, alle ramen en gordijnen zaten dicht en alle sigarettenrook bleef hangen.
Miranda zelf was aardig, en ze neemt de tijd, maar mijn indruk is dat ze wat somber is en niet zo hygiënisch, al is dat voor iedereen verschillend natuurlijk.
Ze is kortademig en gebruikt pufjes daarvoor.
De daad zelf vond ik wel ok, ze ging lang door, likte ook mijn ballen en plasgaatje, en gelukkig had ik een cockring bij me, anders had ik niet kunnen klaarkomen.
Na +/- 40 minuten stond ik weer buiten.

Na een paar dagen kreeg ik echter een licht branderig gevoel bij het plassen en het klaarkomen, en ook bij mijn plasgaatje. Foute boel dacht ik.
Na 2,5 week thuis-testen gekocht (Gonorroe en Chlamydia) bij de apotheek, en opgestuurd. Na 1,5 dag kon ik online inloggen en waren de testen negatief gelukkig.
Ik heb nu geen last meer en denk dat het bacteriën (of virussen) waren die zij aan mij gaf toen zij haar tong in mijn plasgaatje deed.

Ik ben enorm geschrokken, heb vrouw en kids thuis, en wil die zeker niet kwijt.
Ik heb mijn lesje wel geleerd, en herhalingsgevaar is nul.
 
Afgelopen vrijdag ben ik bij Miranda geweest. Bij binnenkort even gezellig gepraat en vervolgens op bed plaats genomen waar ik echt heel lekker ben gepijpt zonder condoom. Deze vrouw pijpt heel erg lekker en heb haar mond vol gespoten. Tongzoenen is ook een feestje.
 
Ondertussen voor de tweede keer bij Miranda geweest. Weer lekker getongzoend en ik ben weer heerlijk zonder condoom gepijpt en haar mond weer volgespoten. wat is deze vrouw toch lekker.
 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan