Recensie Monica 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mechelen

Stamgast
Forumpionier
357
02/07/21
334
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Duits
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Uit mijn algemeen verslag :

Ik heb toch 1 keer gekamerd met een leuke meid genaamd Monica : 1 meter 65, lang zwart haar, navelpiercing en te veel tattoos waaronder het logo van een automerk, net boven haar bilnaad.
Service was best ok, uitstekend zelfs.
 
Gisteravond ben ik ook met Monika naar de kamer geweest. Voor de kamer bleef ze lang kletsen. Ze wilde nog 1 sigaretje roken, maar toen waren we zo gezellig in gesprek dat ze nog een hele tijd tegen me aan bleef zitten. Ze vertelde me trouwens dat ze 30 is.
Ze geeft volledige service, zonder gezeur of upselling. Ik heb een beetje dubbele gevoelens bij haar kwaliteiten. Haar tongzoenen was wat terughoudend, maar als ze zoende prima. Ze heeft een wat aparte pijptechniek. Weinig opwindend, maar toch zeer effectief. Ze doet haar mond over de eikel en beweegt dan steeds 1cm op en neer in een monotoon tempo. Geen variatie, geen sensuele likjes. Maar het bleek wel goed te werken… Bij het neuken gebruikte ze wat veel glijmiddel, maar dat is bij mij niet zo'n probleem, ik voel toch wel genoeg.

Herhalingsgevaar: een beetje. De dame is gezellig, geeft goede service, maar komt niet boven de middelmaat uit. Als er weinig alternatieven zijn, dan ga ik weer met haar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan