Recensie Mrs. Isabella, Arnhem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uncle George

Wandelaar
Forumpionier
32
06/07/21
33
13
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Plassex
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/arnhem/558525-meesteres-isabella#overview
Totale kosten (in euro)
180,00
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tussen de lockdowns door nog eens bij Mrs. Isabella een SM sessie afgesproken. ik had haar eerder een keer meegemaakt toen ze (tijdelijk) in Apeldoorn ontving en deze sessie was mij zeker bijgebleven. Afspreken kan soms wat rommelig gaan maar ik denk dat het komt doordat ze druk bezet is als ze aan het werk is.
Nu dus opnieuw afgesproken in Arnhem een locatie in een flat bij een winkelcentrum wat goed te vinden is. De kamer is leuk ingericht met wat SM elementen her en der en ze ontvangt er alleen dus geen moeilijk gedoe met geluid of andere dames in het appartement.
Mrs. Isabella is een mooie dame, niet piepjong maar wel een top body en ze lijkt op die actrice Hadwiges Minis voor wie dat wat zegt, ze dus, zoals gezegd een mooi figuur en een dominante uitstraling.
Ze wist nog waar ik voor kwam en onderwierp mij aan een goede en naar hunkering en lust smakende SM sessie waarbij alles waar ik vroeg ruim aan bod kwam.
Ze speelt werkelijk een top candle wax spel met je edele delen en is zeer bedreven in trampling. Ze doet dit alles met een goede opbouw en zorgt dat je het blijft volhouden iets wat een genot is voor iedere masochist.
Ook haar plas-sex spelletjes zijn formidabel, ze schaamt zich nergens voor en geeft je wat je wilt. Verder schijnt ze erg goed te zijn in anale en strap-on sessies, niet zozeer mijn ding maar dit hoorde ik van een collega bezoeker en maakte ik op uit haar verhalen.
Wellicht is het spel dat ze speelt voor sommige wat te veel op de automatische piloot maar ik kwam niets te kort.
 
Top dame, absoluut. Super vriendelijk. Moest destijds wel wachten tot ik naar haar appartement mocht omdat er mensen op de galerij stonden. Ze is wat dat betreft (terecht) erg voorzichtig. Door die voorzichtigheid kreeg ik na de sessie nog een kop koffie aangeboden, omdat ik wederom even moest wachten :) Qua sessie zelf: 1 minpuntje, omdat het mooi weer was, stond het raam open, daardoor had ze de radio aan om eventueel geluid van de sessie te verbloemen. En dat is voor mijn geen stimulans, reclames, gepraat en journaal. Een lekker muziekje was beter geweest. De rest van de sessie was heerlijk. Een combi van vernedering, sounding, de humbler om mijn ballen, poppers, en zaad slikken. Nu ik er zo over schrijf: ik moet nodig weer eens een afspraak maken!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan