N..... met muziek?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De bolero van Ravel kan je lekker eerst haar lichaam verkennen 😍tot het ritme omhoog gaat en je lekkere sex hebt eerst beffen en dan heerlijk intiem komen en haar dan lekker vertellen hoe mooi en lekker ze is en kus haar dan voor het fijne gevoel bij dit nummer 🥰
 
Er is een muziekknop, maar da's zowat het eerste wat ik uitzet bij binnenkomen. Gewone radio is nogal onvoorspelbaar. Voor het weet lig je doggy te neuken op 'Beat it' van Michael Jackson, gevolgd door 'All I want for Christmas is you'.
(Echt meegemaakt trouwens)

Deze nacht in de auto op weg naar de Provence....Je raad het al
Beat it op de radio.
Ik kan nooit meer normaal naar dat nummer luisteren na je post @Belle .
Waarvoor dank 🥴😅
 
Muziek geeft toch altijd wat extra's. Zeker wanneer ik op een stoel zit, op het rond van het bed, of al op bed lig, en zij haar kleding van het lichaam af laat glijden. Ik vind muziek altijd een toegevoegde waarde.
 
Achtergrond lounge muziek is prima. Maar ook een keertje meegemaakt dat gewoon de radio aanstond en één of andere DJ populair aan het doen was, met veel lachen enzo. Ja, dan ben ik totaal afgeleid en werkt het voor geen meter meer.
 
Elysian Fields: Only for tonight
Reden: de zangeres Jennifer Charles heeft de geilste zangstem die ik ken. Bovendien zijn de teksten niet minder tot de verbeelding sprekend. Ze zingt ook in de band "Lovage" op het album: "Music to make love to your old lady by". Daar kom ik straks nog op want dat is ook een erg geil album.

 
Boz Scaggs: Last tango on 16th street
Reden: melancholische sfeer, menselijke sfeer, het ademt het verlangen naar contact, intimiteit. Het is gewoon een prachtig nummer met veel gevoel voor sensualiteit.
 
Lovage: Stroker Ace
Reden: de geile stem van Jennifer Charles. Lovage heeft verder een wat meer retro geluidje wat het een vleugje humor geeft, maar niet zoveel dat het irriteert. Precies genoeg om het ijs te breken.
 
Lamb: Wise enough
Reden: Wekt een tedere, intieme emotie op. Gaat ook over het leven voelen en vieren. Vervolgens heeft het ook een hele mooie langzame en sensuele beat. Is een nummer dat werkt als je de tijd neemt voor je afspraak.
 
Als ik op een date naar zo'n 'psychedelische stukken' zou moeten luisteren, zou ik ook mijn orgasme faken om sneller naar huis te gaan.. 🤣
Verrek, is dit categorie psychedelisch? Ik ben inderdaad een behoorlijke liefhebber, zelfs ambassadeur van psychedelica.

Maar niet jouw ding dus. Dat is ook wel weer het lastige aan muziek. Kiest de dame de muziek dan is het voor mij ook groot kans dat ik het niks vind.
Zou het zo zijn dat als de muzieksmaak hetzelfde is dat dan de date waarschijnlijk ook beter is? Ik denk het wel.
 
Verrek, is dit categorie psychedelisch? Ik ben inderdaad een behoorlijke liefhebber, zelfs ambassadeur van psychedelica.

Maar niet jouw ding dus. Dat is ook wel weer het lastige aan muziek. Kiest de dame de muziek dan is het voor mij ook groot kans dat ik het niks vind.
Zou het zo zijn dat als de muzieksmaak hetzelfde is dat dan de date waarschijnlijk ook beter is? Ik denk het wel.
Ik hou van heavy metal , zie maar eens een Latina te vinden die daar wat mee heeft
 
Terug
Bovenaan Onderaan