Neukmachine / fucking machine

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wonderwall

Wandelaar
43
15/09/21
15
2
Hallo,

De titel zegt het al. Waar kan ik terecht voor een DVP die een neukmachine in bezit heeft.

Ik weet dat Veronike ermee ooit adverteerde, nu niet meer online. Weet iemand een andere dvp die hetzelfde aanbiedt of iets van een anale stimulatie? Bij voorkeur in Amstelveen en omstreken.
 
In de SM-studio in Amersfoort hebben ze zoiets.
 
Voorkeur gaat toch uit naar een dame met wie ik sex kan hebben. Dominant is zeker wel mooi meegenomen maar sex is toch wel een must bij mij merk ik en zo een sm meesteres is wel een hele leuke ervaring maar sex is meestal niet gewild bij zo een meesteres
 
Ja @H._ daar heb je gelijk in, dacht dat ze ook een neukmachine had maar dat weet ik niet zeker.
Seks is in ieder geval wel mogelijk.
Ik zie inderdaad dit enge geval op haar site:
En op haar kinky-advertentie zien we het in actie:
(video "handmatige neukmachine")
 
Laatst bewerkt:
Ik zie inderdaad dit enge geval op haar site:
En op haar kinky-advertentie zien we het in actie:
(video "handmatige neukmachine")
Heeft iemand uberhaupt ervaring met deze dame? Het idee van een melkmachine fascineert me wel, de dwang van het moeten komen..
De advertentie staat er al lange tijd, maar ik zie nooit reviews van haar. Voor mij is een visuele klik, maar zeker ook hygiene extreem belangrijk. Wil niet m'n pik steken in de resten van de vorige gebruiker…
 
Bij Domination Palace in Valkenswaard hebben ze wel een neukmachine in de zwarte kamer, alleen is intiem met de meesteressen niet mogelijk...
 
Je kunt hem natuurlijk ook zelf meenemen 🤭
Ik ben een keer erg druk bezig geweest met het bouwen van een funky rocker.
Het is geen sinecure maar als je handig bent dan kom je er wel.
De tekeningen heb ik toen online gekocht en heb ik dus nog.

Het is het luxe type waarbij je de slaglengte en de hoek kunt verstellen.

Het betreft een machine zoals deze: https://www.ebay.com/itm/173970214967
 
Laatst bewerkt:
Maar een melkmachine is weer iets anders dan een neukmachine ? dus of deze dame relevant is voor @Wonderwall ?
Dat is zeker wat anders.. 😄
Ik heb mezelf tegoed gedaan aan de melkmachine. Heerlijk gewoon!
Liggend in de sling die machine zijn werk laten doen.
Ik weet niet hoe vaak ik klaar gekomen ben, maar in ieder geval een keer of 4. Al wil je niet, je komt gewoon genadeloos klaar!! 😄😘
Ik wilde aanvankelijk het vacuümbed met de melkmachine, maar mijn adem werd afgesneden toen ik in het bed wilde gaan liggen. Helaas niet voor mij bestemd.
Chantal is een lieve, aantrekkelijke en gezellige dame. Niks mis mee.
 
Cristal Kinky has a fuck machine. Last time I was there she said next time I can serve. I'm not that into it myself, I prefer to do the lady myself.

Nice one. Where can I find similar looking ladies in NL who does intimate ? kinkydevils website has some great ladies but majority are mistresses, do you happen to know if they do intimate as well ?
 
Wat ik hierboven al een keer heb aangegeven. Ik heb er zelf eentje gebouwd namelijk de funky rocker.
Er was één lid geïnteresseerd in de tekeningen en die heb ik verstrekt. Daar moest ik nogal wat moeite voor doen omdat ik de tekeningen gekocht heb en overal mijn email adres op staat.
Mijn vraag was wel om het resultaat te laten zien. Je begrijpt het al... Nooit meer wat van gehoord.

Het is een leuke machine maar je hebt om hem zelf te bouwen wel wat technisch inzicht nodig.
 
Goedemiddag,

Geen idee waar ik dit topic anders kan posten...

Ik ben niet in de gelegenheid om een seksmachine aan te schaffen maar zou dat (in mijn seks ontdekkingsreis waar ik nog niet in op de helft ben) wel graag een keer proberen.

Zijn er ook plaatsen in Brabant waar je die kunt proberen (soort bordeel met dit soort apparaten)?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan