Recensie Nicole, Antwerpen, Schippersstraat 10/1 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

EDB74

Wandelaar
54
08/08/21
48
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Gisteren deze dame steeds in een spannende broek en eventueel doorkijkbloesje aan bezocht. Had haar al een tijdje op het oog maar deze keer kreeg ik een glimlach. Komt in begin nogal arrogant over maar dit verbeterd naar mate dat je haar vriendelijk benaderd. Pijpt op een rare manier maar best ok. Neuk eneerst on top en daarna missionaris. Je mag er stevig oplos gaan. Daar ik niet direct klaar kwam met mezelf verder gespeeld terwijl ze best moeite deed om je te plezieren met haar lichaam. Was goed maar zie geen extra mogelijkheden voor een volgende keer, bv haar kontje likken zag ze niet zitten. Ze heeft nochthans een uitdagend sterretje en poesje om er eens goed aan te likken.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Vorige week dit mooi meisje bezocht. Ze was heel vriendelijk en heeft echt een prachtig figuur. Perfecte borsten en heel slank lichaam. Jammer genoeg mag je de borsten niet kussen, aanraken mag wel maar niet aan de tepels. Het pijpen was toch een beetje raar en deed eigenlijk wat pijn. Daarna geneukt in 2 standjes. Jammer genoeg zat het handje er tussen, maar met zicht op haar body en borsten had ik toch niet veel moeite om snel te komen. Ik vrees ook dat er niet echt meer mogelijk is en het herhalingsgevaar is dus klein, maar toch blij dat ik haar eens geprobeerd heb.
 
Volgens mij is er hier een persoonsverwisseling ,Nicole die aan 10/1 zit heeft kort bruin ,geblondeerd haar petite figuur en draagt meestal een broek en tshirt waarvan je juist haar borsten kan zien en zit meeste van haar tijd op haar stoel met haar gsm in haar pollen, op 10/3 zit er een dvp gelijkaardig zoals de foto hierboven gepost (Kate) met lang bruin haar ook petite en slank meestal draagt ze een bikini setje ,kan iemand dat bevestigen ?
 
Dame op 10/3 is drie vriendelijk lachende dame met strikjes tattoo op haar achterbenen? En inderdaad heeft ze lang bruin haar. Er is geen topic van haar geloof ik. Dames werken alleen in de avond/nacht.
 
Volgens mij is er hier een persoonsverwisseling ,Nicole die aan 10/1 zit heeft kort bruin ,geblondeerd haar petite figuur en draagt meestal een broek en tshirt waarvan je juist haar borsten kan zien en zit meeste van haar tijd op haar stoel met haar gsm in haar pollen, op 10/3 zit er een dvp gelijkaardig zoals de foto hierboven gepost (Kate) met lang bruin haar ook petite en slank meestal draagt ze een bikini setje ,kan iemand dat bevestigen ?
Heb vorige week de dame op 10/1 nog bezocht en ben 100% zeker dat ze geen kort en geblondeerd haar had. Ben ook niet zo goed met namen ik vraag meestal de naam en als ik op bed lig ben ik het alweer vergeten:LOL:. Maar ik ben vrijwel zeker dat ze zei dat haar naam Nicole was.

Ze had een licht blauwe wijde jeansbroek en alleen een zwarte bh op haar bovenlichaam en een tatoo op haar rechterboven been/heup.

Ze was om 21:00 begonnen en werkt de hele nacht.
 
Heb vorige week de dame op 10/1 nog bezocht en ben 100% zeker dat ze geen kort en geblondeerd haar had. Ben ook niet zo goed met namen ik vraag meestal de naam en als ik op bed lig ben ik het alweer vergeten:LOL:. Maar ik ben vrijwel zeker dat ze zei dat haar naam Nicole was.

Ze had een licht blauwe wijde jeansbroek en alleen een zwarte bh op haar bovenlichaam en een tatoo op haar rechterboven been/heup.

Ze was om 21:00 begonnen en werkt de hele nacht.
bingo dat is ze 😅
 
Klopt ,met een broek aan dat is ze ,mss wil ze een statement dat vrouwen thuis de broek dragen naar mijn dunken doe ze dat niet veel uit tijdens de shift :)
 
ik las de negatieve recensés.maar ik ging toch .vreselijke fellatio aan de andere kant mooie natuurlijke nadat ik op haar klom maar ze legde haar hand zodat ik haar niet diep zou penetreren nadat ik het had gedragen en stond te neuken als ik naar haar gezicht en haar borsten kijk ben ik klaar
 
ik las de negatieve recensés.maar ik ging toch .vreselijke fellatio aan de andere kant mooie natuurlijke nadat ik op haar klom maar ze legde haar hand zodat ik haar niet diep zou penetreren nadat ik het had gedragen en stond te neuken als ik naar haar gezicht en haar borsten kijk ben ik klaar
Kan je ook normaal Nederlands?????? 😂😂😂
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Deze Nicole zie ik al jaren staan. Ze is skinny met bruin/blonde haren en zoals vermeld, met broek aan het raam meestal. Groen blauwe ogen vallen me op. Ik heb haar jaren genegeerd, wegens negatieve voorgevoel.

Vandaag toch eens proberen dacht ik. Man man man, wat een spijt. Ze is wel vriendelijk cordaat, to the point en je voelt al meteen dat ze een Roemeense bandwerk-neuker is. Blowjob, missio en doggy. Punt. Haar lichaam is van "onschatbare waarde" dus je mag haar nergens zoenen. Je mag niet teveel vragen. Alles moet op haar snelle ritme gebeuren.

Haar borsten banaanvormig???? Yeah right - hangtetten is beter verwoord.

Haar handje is bijna altijd aanwezig om het comdoom vast te houden en om je ballen te kietelen, zodat je sneller klaarkomt natuurlijk.

Duurtijd: 5 minuten ofzo actieve seks.

Het was wat anders, jarenlang had ik dus een correcte voorgevoel. Het klikte ergens niet.

Geen voorwas, enkel nawas
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan