Recensie Olivia, Herenthout 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Finbar

Newbie
4
12/01/22
0
1
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Gisteren afspraak gemaakt voor erotische massage bij een Vlaamse jongedame, Olivia.
Vriendelijke, knappe jongedame. Foto's lijken waarheidsgetrouw.
Massage zelf was niet top. Eerder wat zachtjes wrijven. Amper tot geen teasing tijdens de massage. Masseert in lingerie.
Halfweg valt dan nog een collega binnen op zoek naar een handtas. Ook niet erg bevorderlijk voor de mood.
De laatste 5-10min probeerde ze me klaar te trekken. Ze bood wel aan haar BH uit te doen; aanraken was toegestaan. Ze heeft een mooi stel tepelpiercings op erg knappe (grote) borsten.
Toegegeven, ik kom niet super snel klaar, maar aan haar techniek is nog ruim marge voor verbetering. Na een 10-tal minuten (denk ik, niet exact de klok gecheckt) zegt ze plots: "de volgende staat voor de deur, sorry, je moet vertrekken". Zonder hoogtepunt stond ik dus enkele min later buiten met de belofte de volgende keer wat korting te krijgen en er wat vroeger aan te beginnen. Ze zei: "normaal komen ze altijd binnen 10min klaar". Bij buitenkomst niemand anders te zien, dus betwijfel serieus of de volgende voor de deur stond.
Alleszins, niet echt groot herhalingsgevaar voor mij. Lieve, knappe jongedame, en misschien goed voor mannen die zonder "opwarming" snel klaar komen. Heb zeker al veel beter ervaren.

PS: link is offline / niet meer te vinden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan