Onmogelijk maken dat leden je volgen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hij 'stalkt' je ook helemaal niet! Hij plaats wél vervelende commentaren op jou oudere berichten... (en wie leest die trouwens nog?)

Dus... als jij daar dan niet mee wil 'lastig gevallen' worden... zet die persoon op 'negeren'. Dan zie je die berichten dus helemaal niet...
 
Hij 'stalkt' je ook helemaal niet! Hij plaats wél vervelende commentaren op jou oudere berichten... (en wie leest die trouwens nog?)

Dus... als jij daar dan niet mee wil 'lastig gevallen' worden... zet die persoon op 'negeren'. Dan zie je die berichten dus helemaal niet...

Nou ja, ik heb voor de grap gekeken wie Rondwandelaar z'n meest recente volger is, diegene heeft inderdaad vannacht bij een vracht van zijn oudere posts rollende oogjes geplaatst.

Heeft inderdaad iets kinderachtigs.

Punt is alleen dat dat weinig met de volg-functie te maken heeft, ook zonder die functie kan dat gebeuren.
 
, diegene heeft inderdaad vannacht bij een vracht van zijn oudere posts rollende oogjes geplaatst.

Heeft inderdaad iets kinderachtigs.
Gebeurt vaker..ook bij mij,altijd dezelfde die dat doen,verder geen aandacht aan besteden.
Deze voegen weinig tot niets toe aan het forum. Hebben ook geen eigen mening.. Zijn de bekende meelopers in de maatschappij..kansloos.. Tekenen blind bij elk kruisje zeg maar....In verhouding met duur van lid zijnde,weinig berichten.Tenminste geschreven berichten;)
 
Laatst bewerkt:
Bestaat er een mogelijkheid om het onmogelijk te maken dat andere leden je 'volgen'? Ik heb namelijk last van een stalker die op nogal kinderachtige manier door al m'n oude berichten aan het gaan is om negatieve reacties te plaatsen. Ik vind de 'volg' functie dan ook hinderlijk omdat je geen keuze hebt in wie je 'volgt'.
Het beste dat je kan doen is het melden aan een moderator of de admin. Ze grijpen wel in.
 
Eerlijk gezegd snap ik het niet. Als je iemand volgt, wat doet dat dan? Ik dacht eigenlijk dat je dan een melding kreeg als degene iets post. Maar dat is het dus niet lees ik. Wat dan wel?


@Rondwandelaar is Wendy niet je ex die zich elke keer de pleuris schrikt😲 wat je allemaal tijdens die relatie hebt uitgespookt?😄
 
Laatst bewerkt:
ik heb ook volgers achter me aan. Die kijken niet verder dan mijn avatar. Nu is dat nog Pricila Hart en ja dat is een fraaie dame. En toch ben ik officieel een man. De vunze volgers volgen dus een fantasie
 
@Rondwandelaar is Wendy niet je ex die zich elke keer de pleuris schrikt😲 wat je allemaal tijdens die relatie hebt uitgespookt?😄
Ik weet ook niet waarom ze net mij moet hebben. Ik ben klant van zowel Maison Monty als Diane's Secret en heb de nodige positieve recensies over de dames van die laatste geschreven, dus waarom ik haar boosheid heb aangetrokken weet ik niet. Goed, ik vind het onprofessioneel en kinderachtig maar dat ga ik DS als geheel en zeker de dames aldaar zeker niet aanrekenen.
 
Het volgen van iemand heeft sowieso weinig zin volgens mij, ze krijgen geen melding van nieuwe berichten
Ik snap weinig van volgers en van het systeem erachter.
Voorbeeld van iets wat ik vaak heb meegemaakt:
-iemand maakt een nieuwe account aan
-schrijft geen enkel bericht
-volgt (alleen) mij
-logt uit om vervolgens nooit meer in te loggen

Wat is het nut hiervan, als men geen melding ontvangt als ik een nieuw bericht heb geschreven?
Dit heb ik in de afgelopen jaren (ook op hookers) talloze keren meegemaakt en ook nu heb ik meerdere van dit soort spook volgers.

En ik heb ook -net zoals de topic starter- meegemaakt dat bepaalde leden mij volgen terwijl ik dat helemaal niet wil. Kan ze echter niet verwijderen.

Edit:
Ter illustratie: topic starter @Rondwandelaar heeft precies hetzelfde als ik (en vele anderen waarschijnlijk): volger monster88.
Die heeft een account aangemaakt, niets geschreven, op 'volgen' geklikt bij 4 leden, uitgelogd en nooit meer ingelogd...
Ik verwacht dat de volger meldingen ontvangt van nieuwe berichten, anders is dit toch compleet zinloos.

1700464215778.png
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan