Algemeen Oost- en West-Vlaanderen Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vrees dat Aalst in de Boudewijnlaan ook niks te bieden heeft. Deze dame

zou daar ontvangen… maar, sta mij toe dat ik het zeg, bij binnenkomst was ze plots 30 jaar ouder en andersgekleurd dus ik was rap weer naar buiten. En dan nog sms krijgen later van waar ben ik …
Wegblijven dus
 
#offtopic Ik vind het altijd verrassend hoe 'gewoon' sommige van de ontvangstadressen er langs buiten uitzien. Niet elk huis heeft nog flikkerende neonreclame of rode tl-lampen, maar meestal zijn het onopvallende rijtjeshuizen waar je zo voorbij loopt als je het niet weet. Dit gezegd zijnde ga ik nu dubbel opletten als ik straks langs de Boudewijnlaan passeer :)
 
Ik vrees dat Aalst in de Boudewijnlaan ook niks te bieden heeft. Deze dame

zou daar ontvangen… maar, sta mij toe dat ik het zeg, bij binnenkomst was ze plots 30 jaar ouder en andersgekleurd dus ik was rap weer naar buiten. En dan nog sms krijgen later van waar ben ik …
Wegblijven dus
Is dezelfde die als Malai adverteert, al lang geweten dat het een vals profiel is. Goed lezen voor je gaat is de boodschap. Staat op dat ze van Thaise origine is. Volgens mij zijn hier eerder al waarschuwingen gepasseerd.
 
Als dit mag, kan ik gewoon de vennootschap hier zetten, volgens het staatsblad zaten ze ooit voor "het houden van een massagesalon in de breedste zin van het woord" eerst in Oostende en nu in Aalst

En inderdaad @Houvanbeffen, maar ik moest daar toch passeren…
 
Iemand ervaring met deze lekkere meid?

https://www.redlights.be/profiel/eva-2309/

Ziet er weliswaar zwaar gephotoshopt uit. Maar zeker toch mooi lichaam!
Had er afspraak mee vorige dinsdag. Was niet de vrouw van de advertentie maar knap genoeg om een uurtje te blijven. Het uurtje was niet sensationeel maar ik kwam voldoende aan m'n trekken . Douchen was mogelijk . Pzc was redelijk en verschillende standjes . Maar geen herhaling. Vlot Engels ...
 

iemand die iets meer weet?
Had vroeger veel slechte recensies op hookers staan. Heb haar desondanks toch eens via sms gecontacteerd voor een trio samen met haar vriendin die ze aanbood maar ze vroegen elk 400 euro per uur en voor 250 extra was één van hen bereid zich voor het eerst in d'r kontje te laten nemen,graag maar niet tegen dergelijke prijs, mijn goesting was meteen over..
 
Had vroeger veel slechte recensies op hookers staan. Heb haar desondanks toch eens via sms gecontacteerd voor een trio samen met haar vriendin die ze aanbood maar ze vroegen elk 400 euro per uur en voor 250 extra was één van hen bereid zich voor het eerst in d'r kontje te laten nemen,graag maar niet tegen dergelijke prijs, mijn goesting was meteen over..
😄 goed zot
Zelf moest zij mij dat betalen, zou ik nog ni willen 😵
 

Deze dame zie ik nu al enkele dagen passeren en de adv. spreekt me wel aan. Iemand al bij geweest?

Ze heeft wel 5 advertenties online staan van haar.
 
Ja daar stel ik mij toch ook soms wel vragen bij.
Je hebt zo een categorie heel jonge vrouwen, meisjes nog, super mooi en die er nog eens heel lief uitzien en al helemaal geen hoerige types, waarvan je denkt "Wat doen die op een prostitutie site?"
Anderzijds heb je zo een minderheid van ma-Flodder-types waarvan ik mij afvraag "Zou er wel iemand zijn die daar wil naartoe gaan?"
En ook wel een aantal die hier op de site met de grond gelijk gemaakt worden maar die steevast blijven adverteren, al dan niet met meerdere namen.
En je hebt dan ook nog de Hot Marijkes en consoorten.
Tja, dan kom je misschien wel aan 60%.
Vandaar de praktijkproeven met wisselend succes zeker.
 
Laatst bewerkt:

Deze dame zie ik nu al enkele dagen passeren en de adv. spreekt me wel aan. Iemand al bij geweest?

Ze heeft wel 5 advertenties online staan van haar.
Dame adverteert al lang in meerder steden in België. Ondanks dat het echte foto's zijn toch meerdere reviews ooit gezien op vorig forum dat de dienstverlening niet goed was. Hopelijk helpt dit?

Jan
 
iemand ervaring ik ben ze al veel tegekomen maar vind geen recensie van
 
Iemand ervaring met haar?


Ik dacht er al eens iets over gelezen te hebben, maar vind het niet meteen terug.
 
iemand ervaring ik ben ze al veel tegekomen maar vind geen recensie van

Thread staat onder vorige locatie Brugge ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan