Recensie Paola, Rotterdam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

SoManyWomen

Stamgast
Forumpionier
308
21/07/21
177
12
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Squirting
  4. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rotterdam/8462821-paola
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Geen reviews voor deze dame, klopt ook wel aangezien zij pas vorige week vrijdag is aangekomen.
Was benieuwd of ik een echte of faker zou tegenkomen, gelukkig was zij de dame van de fotos. Wel is zij opvallend klein, kleiner dan 1.50 schat ik. Wel echt megabillen en tieten.
Whatsappgesprek ging goed aangegeven dat zij kon squirten maar niet aan zoenen deed.
Eenmaal aangekomen begeleid naar haar kamer, zij ontvangt ongeveer 10 minuten afstand van Zuidplein.
Maargoed, betaald helaas geen douche aanwezig waar je gebruik van kan maken, schoonmaken ging met schoonmaakdoekjes (kan iets hygiënischer). Haar poes daarintegen is echt superschoon en laat ze gewillig likken en komt ook echt klaar, der poesje voel je gewoon opzwellen deze meid vind het echt geil ( bij de juiste handelingen natuurlijk) toen ik zag dat ze echt geil begon te worden heb ik der kennis laten maken met mijn golden fingers, ze squirtte als een maniak en begon alle kanten op te trillen, leek alsof ze nooit zoiets gevoeld had hahahaha. Meestal vind ik het geil om een dame te laten squirten en dat ik snel daarna neuk. Ze is echt niet normaal strak, zo strak heb ik een dame zelden meegemaakt, zij moet zich wel hebben laten opereren of anders is het echt een parel. Normaal ga ik niet vaak naar dezelfde dame maar in de avond erna ben ik nog een keer terug geweest, zij vertelde mij dat ik haar die dag alleen bezocht had. Voelde wel echt fijn om te horen maar of het ook echt waar was
weet ik niet. ( haar schoonmaakdoekjes leken in ieder geval nog goed vol)
Leuke dame, kan helemaal geen engels, via de app gaat ook alles op de translate.
Ik denk dat ik nog wel is een keer terug ga binnenkort, haar poesje is namelijk echt lekker.

Daarnaast gun ik haar ook wat klandizie, dus heren als je zin hebt in een snelle wiep met een gewillige dame.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan