Parkeren Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Toch blijft het een macho gedoe tussen aantal schrijvers.

Tijd om te stoppen.
Heeft niks met machogedrag te maken , als ik het risico neem om niet te betalen snap ik niet dat een ander zich er druk om maakt en ben dit jaar maar eenmaal tegen de lamp gelopen en niet dat ik het niet kan betalen maar gewoon voor de kick. Blijf het gewoon voort doen .

Heeft niks met machogedrag te maken , als ik het risico neem om niet te betalen snap ik niet dat een ander zich er druk om maakt en ben dit jaar maar eenmaal tegen de lamp gelopen en niet dat ik het niet kan betalen maar gewoon voor de kick. Blijf het gewoon voort doen .
Je hebt dus honderden euro's over voor je eigen genot, maar de enkele euro's voor de gemeenschap zijn er teveel aan? Van een libertijn is dit soort gedrag misschien te verwachten, ik maak me er dus niet druk om. Ik vind het enkel kortzichtig en asociaal.

Je hebt dus honderden euro's over voor je eigen genot, maar de enkele euro's voor de gemeenschap zijn er teveel aan? Van een libertijn is dit soort gedrag misschien te verwachten, ik maak me er dus niet druk om. Ik vind het enkel kortzichtig en asociaal.
Alles heeft een reden en die gemeenschap heeft mij 20 jaar geleden genoeg gekost na een aanhouding wegens te hoge snelheid op de snelweg bij Brecht om half 3 snachts. Moest sleutels afgeven en 245 euro contant betalen wat ik gelukkig bij had . Maar toen ik om een betalingsbewijs vroeg deden ze moeilijk. Als je geen bewijs van betaling hebt kunnen ze naderhand nog dezelfde boete opsturen dus werd ik opstandig met gevolg een nachtje in de cel . Ben een rechtszaak begonnen en heb die na 4 jaar gewonnen omdat ze een betalingsbewijs moeten afgeven.

Terug
Bovenaan Onderaan