Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
in kelder van het vliegveld zit een simkaart shop daar koop ik altijd mijn sim spreken goed Engels en hebben mij nog nooit bedonderd en je staat niet met honderd hijgende toeristen in je nek. Ik combineer het altijd met geld wisselen die daar ook zit

Ik ben gisteren weer bij dezelfde dame geweest als de dag ervoor. Deze keer deed ze dr kleren uit en betaalde ik 1000 bath ipv van 500.
Mijn persoonlijke ervaring is dat bijna alle dames die een HJ aanbieden, tegen een extra vergoeding ook wel uit de kleren gaan. Soms wat discussie over de slip, maar zolang je belooft dat je haar alleen met je vinger wil betasten gaat die ook uit.

Heren,
Mag ik jullie nog 'n vraagje stellen
over 2 weken zit ik eindelijk voor mijn eerste keer in Pattaya
en wil dan daar een SIM kaart kopen.
Nu lees ik hier en daar, dat je deze beter bij een 7eleven shop kan kopen.
i.p.v. op het vliegveld.
Maar zit er een beschrijving in Engels bij hoe ik deze card dan kan installeren,
want Thai's spreek en lees ik helaas niet

Ik heb afgelopen jaar een app gebruikt.
Die maakt als het ware een E-Sim aan, geen gekloot met aparte simkaarten enz. Prijzen waren netjes, en bijna net zo goedkoop als in Thailand zelf.

Voordeel is dat je vanaf de eerste seconde dat je in bangkok land al bereik + internet hebt.

Heren,
Mag ik jullie nog 'n vraagje stellen
over 2 weken zit ik eindelijk voor mijn eerste keer in Pattaya
en wil dan daar een SIM kaart kopen.
Nu lees ik hier en daar, dat je deze beter bij een 7eleven shop kan kopen.
i.p.v. op het vliegveld.
Maar zit er een beschrijving in Engels bij hoe ik deze card dan kan installeren,
want Thai's spreek en lees ik helaas niet
Ik doe dit ook altijd bij 7/11, ook hun zetten hem er netjes voor je in, inclusief installatie, je loopt dan met een werkende simkaart de winkel uit. Of ze dat verplicht zijn weet ik niet, maar ze deden het wel.

Terug
Bovenaan Onderaan